Πέμπτη, 9 Απριλίου 2009

ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ

Σκέψου θετικά κι όλα θα πάνε καλά

Λόγια που λέγονται έτσι για να τονωθεί το ηθικό μας
η έχουν δόση αλήθειας?

Από την εμπειρία μου έχω να πώ ότι λειτουργεί.
Οσες φορές καταφέρνω να νιώσω βαθειά μέσα μου το συναίσθημα της πίστης
και της ευγνωμοσύνης έχω θετικά αποτελέσματα
κι όσες φορές επιτρέπω να με κυριαρχήσει ο φόβος και η ανησυχία
έχω τα αναμενόμενα που μου υπαγορεύουν τα ανωτέρω συναισθήματα.

Πως ακριβώς λειτουργεί?
Είναι η σκέψη μας που εκπέμπεται και ενεργοποιεί κάποιο νόμο
του σύμπαντος η είναι τα συναισθήματα?

Πιστεύω ότι είναι αλληλένδετα.

Η σκέψη μας δημιουργεί εικόνες αλλά αυτες δεν πρόκειται
να ενεργοποιήσουν κανένα νόμο αν δεν υπάρχει
η πίστη και το συναίσθημα της ευγνωμοσύνης.

Η πίστη είναι η λέξη κλειδί για να ενεργοποιηθούν τα θετικά συναισθήματα.
Πίστεψε και θα σου δοθει.
Μην το ζητάς μόνο αλλά και πιστεψε πως θα το έχεις.
Να είσαι ευγνώμων που θα το έχεις.
Ευχαρίστησε που θα το έχεις.
Αυτό που πιστεύω είναι πως αυτά τα συναισθήματα
ενεργοποιούν τις δυνάμεις μέσα μας
κι αυτές οι καλά κρυμένες δυνάμεις μας
εναρμονίζονται με την ενέργεια του σύμπαντος
κι όταν κάποιο άλλο συναίσθημά μας είναι εντονότερο
σπάει αυτή την εναρμόνιση και πάμε πάλι απ'την αρχή.

6 σχόλια:

  1. Χμ...
    Όχι πάλι απο την αρχή...από εκεί πιο πέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είχα η άσχετη ενεργοποιήσει τον μετριασμό σχολίων άθελά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα σχόλια δεν δημοσιεύονται αμέσως αλλά περαμένουν κάπου για έγκριση και δημοσίευση
    κατα τύχη το πρόσεξα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. :) Νομίζω όταν γράφεις κάτι υπάρχει η επιλογή -δημοσίευση ή αποθήκευση-κάτι τέτοιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή