Σάββατο, 11 Απριλίου 2009

Δει δη χρημάτων

Από παιδί δεν με ενδιέφερε το χρήμα
Δεν το περιφρονούσα απλά δεν με ενδιέφερε
να κυνηγήσω το χρήμα να κάνω λεφτά.

Ενιωθα πλήρης αρκεί να είχα αυτά που χρειαζόμουν
και το κυνηγητό του χρήματος το άφηνα για άλλους.

Αυτή η πεποίθηση μου δεν άλλαξε ακόμα κι όταν έκανα την δική μου οικογένεια.

Δεν ζήλευα για τίποτε τους άλλους
ούτε για πολυτελή σπίτια,ωραία ρούχα,κοσμήματα κ.λ.π.
Ενιωθα πλούσια?Δεν ξέρω.

Αυτό που ξέρω είναι πως ένιωθα ξεχωριστή ακριβώς γι αυτό το λόγο:
ήμουνα ανωτέρω χρημάτων....

Στην πορεία των χρόνων όφειλα να προσπαθήσω να έχω χρήματα για τις ανάγκες της οικογένειάς μου και το επιδίωξα μερικώς
και λέω έτσι γιατί άφησα μεγάλες ευκαιρίες για να "εξασφαλιστώ"οικονομικά.

Χαζή ή ιδεολόγα?
Δεν μπορούσα να επιτρέψω στον εαυτό μου να πάρει την θέση κάποιου συνανθρώπου που εργαζόταν για να συντηρήσει την οικογένειά του ούτε να υποκύψω στις επιθυμίες ενός πλούσιου "φίλου" ....

Δεν γινόταν να λειτουργήσω ανταγωνιστικά ακόμα κι όταν βγήκα στην ελεύθερη αγορά καθώς θεωρώ ότι όλοι μπορούμε να έχουμε μια θέση στον ήλιο।

Αποτέλεσμα?
Με φάγανε τα πιράνχας!
Ακόμα και "φίλοι" που έβγαλαν πολλά χρήματα από δική μου μεσολάβηση!

Μάθημα απο την ζωή

Φάε πριν σε φάνε!

Αλλά δεν είμαι ανθρωποφάγος..............

4 σχόλια:

  1. Η ζωή μπορεί να λέει τα δικά της
    εσύ όμως είσαι πνεύμα ελεύθερο και μοναδικό
    και άστους να νομίζουνε πως σε φάγανε
    μα αυτοί είναι σκλάβοι από μόνοι τους
    γιατί αν τους στερήσεις τα λεφτά θα τρελαθουν
    γιατί ξεχάσανε πως είναι φτιαγμένοι από αγάπη.
    εσύ όμως δεν μπορείς να το ξεχάσεις
    γιατί ανθρώπους δεν τρώς
    ούτε ξεπουλήσε
    και θα ρθει ώρα να πεις στα παιδιά σου
    να ναι και αυτά ελεύθερα όπως προσπάθησες να είσαι κι εσύ.
    καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή σου μέρα Αθάνατο πνεύμα!
    Μόλις εφτιαξες την δικιά μου
    Μου έκαναν πολύ καλό τα λόγια σου
    Σ'ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο σε νιώθω Greek Rose! :)))
    Σε φάγανε τα πιράνχας, ε;
    Ελπίζω να τους προκάλεσες σοβαρή δυσπεψία! χαχαχα!!!
    Πέρα απ' την πλάκα τώρα, αν δεν κατάφερες να πατήσεις πάνω σε πτώματα ακόμα, δε θα το καταφέρεις ποτέ!
    Κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις σ' αυτή τη ζωή.
    Και είμαι σίγουρη ότι είναι πολύ καλύτερο να πατάνε τα πόδια σου σε δροσερό ανοιξάτικο γρασίδι παρά στα... πτώματα που λέγαμε.
    Όπως πολύ σωστά είπε και το Αθάνατο Πνεύμα πιο πάνω, "αν τους στερήσεις τα λεφτά θα τρελαθουν". Γιατί μόνο αυτό έχουν.
    Λάθος επένδυση όμως.
    Μην αμφιβάλλεις ούτε στιγμή γι' αυτό που είσαι.
    Εξακολουθείς να είσαι ξεχωριστή επειδή είσαι ανωτέρω χρημάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Lilith!
    καλωσόρισες!
    Σοφά τα λόγια σου που δίνουν δύναμη
    και πείσμα!Ναί δεν θα μας νικήσουν κάτι άσχημα μικρά ψαράκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή