Τετάρτη, 15 Απριλίου 2009

Η κατανόηση

Θέλω να σε κατανοήσω για τα λάθη
που έκανες στη νιότη σου
για τα λάθη που έκανες μεγαλώνοντας
αυτά που κάνεις τώρα που ωριμάζεις

Σε κοιτάζω απεναντί μου και σκέφτομαι
πως κατανοώ τα νεανικά σου λάθη που οφείλονταν σε αφέλεια και άγνοια
κι όσο για τα λάθη που έκανες μεγαλώνοντας
περίμενα πως θα σου δώσουν ωριμότητα

Κατανοώ την προσπάθεια που έκανες
για να επιβιώσεις
τα λάθη της ωριμότητας προσπαθώ να κατανοήσω
κι είναι κάπως δύσκολο

Βλέποντας σε ποια καμπή της ζωής σου βρίσκεσαι
καταλαβαίνω πως δεν υπήρχε η πρόθεση
και κάθε λάθος σε φέρνει πιο κοντά
στη συνειδητοποίηση σου δίνει ωριμότητα

Αυτό που τώρα κατανοώ περισσότερο είναι
πως κι οι ωριμότεροι
έχουν δικαίωμα να κάνουν λάθη κι είναι πολύ πιο κοντά να μάθουν
μέσα απο τα λάθη τους απ' όταν ήταν νέοι

Ισως πόνεσες και αδίκησες,
ίσως σε πόνεσαν και σε αδίκησαν
αλλά 'ασχετα αν υπήρχε πρόθεση
σε κατανοώ και σε συγχωρω κι ας κάνεις λάθη
γιατί σε ωριμάζουν ,σου δίνουν σοφία ,ανθρωπιά και δύναμη

Κι αυτό με κάνει να θυμηθώ να σ'αγαπήσω καθώς σε πέρασα σε δεύτερη μοίρα
χωρίς να θέλω να σε τιμωρήσω
απλά αγάπησα άλλους πιο πολύ κι απο εμένα
γι αυτό θα σου δίνω αγάπη
να έχεις να δίνεις κι εσύ

8 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω αν τα λόγια αυτά απευθύνονται σε κάποιον... εμένα μου φάνηκαν σαν τα λόγια που λέω στο είδωλό μου στον καθρέφτη :).
    "γι αυτό θα σου δίνω αγάπη
    να έχεις να δίνεις κι εσύ"
    Σοφό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Lilith!
    Σε μένα απευθύνονται τα λόγια αυτά μόνο που αντικατέστησα
    αυτή τη φορά τον καθρέφτη με την οθόνη
    του υπολογιστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να προσθέσω ότι πιστεύω πως βοηθάει
    όλους μας η προσπάθεια να μας καταλάβουμε
    και να μας συγχωρήσουμε
    γιατί οι αυστηρότεροι κριτές του εαυτού μας
    είμαστε εμείς
    κι η συγχώρηση ανοίγει τους δρόμους που το υποσυνείδητο μας έχει κλείσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. :) Καλή σας μέρα
    Μπορώ να δανειστώ αυτό το κείμενο να το πω κι εγώ στον εαυτό. Ειναι, όπως είπε και η Lilith σαν κι αυτό που λέω κι εγώ στον εαυτό μου.

    Σημ: Φυσικά διαφωνώ με τον όρο "ωριμότητα" που χρησιμοποιείς εφόσον πιστεύω πως οι άνθρωποι εξελίσσονται δεν ωριμάζουν, τα φρούτα ωριμάζουν. ΚΑταλαμβαίνω όμως τι εννοείς στο κείμενο και συμφωνώ κι εγώ μαζί σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή σου μέρα Αθάνατο πνεύμα:)
    Δεν θα διαφωνήσω στον όρο έτσι που το θέτεις
    με έπεισες:)
    Αλλωστε τα ώριμα φρούτα η τρώγονται η πέφτουν από το δέντρο κι εγώ δεν θέλω να με φάνε ούτε και να πέσω απο το δέντρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
    Χρόνια Πολλά με υγεία και πολλές ευτυχισμένες στιγμές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ!
    Χρόνια πολλα με υγεία ,αγάπη κι ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή