Σάββατο, 16 Μαΐου 2009

Ακολουθώντας μια αχτίδα φωτός


Μερικές φορές νιώθω σαν να παίζω σε μια κακή παράσταση
σε ένα θέατρο του παραλόγου
έναν ρόλο που δεν μπορώ να υποστηρίξω
θαρρώ πως έγινε λάθος διανομή
κι εγώ δεν τα καταφέρνω να σταθώ στο ύψος των απαιτήσεων του


Θεωρώ πως αξίζω περισσότερα
θέλω να τα διεκδικήσω και δεν μπορώ λές κι είμαι αλυσοδεμένη
και βήμα δεν μπορώ να κάνω
'Εχουν πέσει οι αντοχές και οι δυνάμεις μου
το μυαλό μου δεν είναι καθαρό
να σκεφτώ να βρώ τον τρόπο να τις ανακτήσω


Αν όλα μοιάζουν σκοτεινά
σαν όλοι οι δρόμοι μοιάζουν κλειστοί
όταν κι η τελευταία ελπίδα πάει να χαθεί
υπάρχει ακόμα σωτηρία?


Πως άραγε εξαγνίζονται οι ψυχές απο βαρύ κάρμα?
Κι όταν δεν φτάνει μια προσευχή
τι μένει να ακολουθήσω?
Πως ξαναβρίσκεται η πίστη ο σύμμαχός μου ,το όπλο μου
μήπως κρύβεται στον ήλιο,στον αέρα,στην μέρα,στην νύχτα?
Που να ψάξω να την βρώ
όταν πάντα ήξερα πως κρύβεται μέσα μου?


Τι έχει χαραχτεί στο υποσυνείδητο που δεν μπορώ να σβήσω
και δεν αφήνει να πάρω μπρός να ξεκολλήσω
σαν βαριά αλυσίδα με δένει μια σκέψη που έκανα
χθές ,πέρσι , χρόνια πριν ή κάποιος υποχθόνια μου υπέβαλε
και την πήρε το υποσυνείδητο και την έθαψε βαθειά
και δρά ύπουλα κι ανασταλτικά κλείνοντας τις διεξόδους


Ενα δάκρυ που κύλησε έκανε μια ρωγμή στο σκοτεινό τοίχο
που με κυκλώνει και κυλά ένα ακόμη
κι ακολουθούν κι άλλα...... και νά! αχνοφαίνεται
μια αχτίδα φωτός που αναθαρεύει την ελπίδα
είναι μήπως τα δάκρυα που εξαγνίζουν την ψυχή?


Μόνο να βρώ λίγη δύναμη ν'ακολουθήσω την αχτίδα φωτός που μου αναθάρεψε την ελπίδα
πιστεύω πως θα με οδηγήσει να ξαναβρώ την πίστη μου
και τότε μόνο θα βρώ την σωτηρία

13 σχόλια:

  1. Καλή μου Greek Rose, φαίνεται ότι αυτές τις μέρες δεν είμαστε και στα καλύτερά μας...
    Σήμερα ειδικά, ξύπνησα με μία διάθεση αρκετά... συναισθηματική και δεν το συνηθίζω αυτό... :)
    Ό,τι ακούσω ή δω σήμερα, μοιάζει να "γδέρνει" την ψυχή μου! Δεν ξέρω γιατί. Σαν να έχει αποκτήσει το δέρμα σου μια περίεργη ευαισθησία που ακόμα και το βαμβάκι το πληγώνει! Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι λέω και η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω και γιατί τα λέω... :)
    "Πως άραγε εξαγνίζονται οι ψυχές απο βαρύ κάρμα?"
    Πληρώνοντας, λέω εγώ, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.
    Είναι πολύ αληθινό το κείμενό σου!
    Νιώθω σαν να μπήκες στο μυαλό μου! Σαν να το έγραψα εγώ!
    Συγνώμη που δεν μπορώ να σου πω κάτι αισιόδοξο και να πλέξω το εγκώμιο της ελπίδας σήμερα :).
    Θα τη βρεις όμως την πίστη σου, να' σαι σίγουρη.
    Όπως είπες κι' εσύ, μια αχτίδα φωτός είναι συνήθως αρκετή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Lilith μου
    Καταλαβαίνω τι λές και πως νιώθεις
    αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τί πληρώνουμε
    γιατί το πληρώνουμε και πότε επιτέλους θα εισπράξουμε απο καλές πράξεις
    κάτι καλό έχουμε κάνει και μείς
    Καλή μου Lilith συχνα προσεύχομαι
    έγραψα και ένα μονόλογο που έκανα στην ψυχή αλλά
    δεν το ανάρτησα μήπως και δεν κάνει
    ίσως αλλάξω γνώμη΄και το βάλω
    απο αυτό μου βγήκε το χθεσινό κείμενο

    Πιστεύω πάντως και σε σκέψεις που χαράζονται βαθειά στο υποσυνείδητο
    που καμμιά φορά δεν είναι δικές μας
    και κάνουν μεγάλη ζημιά
    δεν μας αφήνουν να πάμε μπροστά

    καταλαβαίνεις τι εννοω

    θα περάσει κι αυτό συνηθισμένες είμαστε:)

    απο προσωπική εμπειρία
    θα σου πώ ότι αν υπάρχει η πίστη όλα έρχονται
    μα η πίστη είναι απαραίτητο να προηγείται

    Φιλιά Lilith:)

    με βοήθησες αρκετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέρασα να πω μια καλημέρα! :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μερικές φορές νιώθω σαν να παίζω σε μια κακή παράσταση
    σε ένα θέατρο του παραλόγου
    έναν ρόλο που δεν μπορώ να υποστηρίξω
    θαρρώ πως έγινε λάθος διανομή
    κι εγώ δεν τα καταφέρνω να σταθώ στο ύψος των απαιτήσεων του

    Αυτή την παράγραφο άνετα θα μπορούσα να την έγραφα κι εγώ.
    Έχω δει αυτό το κείμενο εδώ και μέρες αλλά τελικά περίμενα μέχρι τώρα να το σχολιάσω...

    Ξέρεις. Τα κείμενα σας (Ελληνικό Ρόδο και Λίλιθ) και οι συζητήσεις με φέρνουν μπροστά σε ένα μοναδικό, εκπληκτικό αλλά τελικά μάλλον απογοητευτικό φαινόμενο. Βλέπω πως όλες αυτές τις αρνητικές σκέψεις που έχω από πάντα σχεδόν, από τοτε δηλαδή που αναπνέω, τις διατυπώνετε κι εσείς οι δύο με τον ίδιο τρόπο που θα τις διατύπωνα κι εγώ. Το απογοητευτικό είναι πως εγώ νοιώθω έτσι για διάφορους λόγους, όπως το ότι έχω μεγαλώσει σε μια κλειστή κοινωνία όπου θεωρούν σημαντικό την τήρηση των στερεωτύπων αλλά δεν τους νοιάζει η ουσία, καθόλου όμως. Και φυσικά υπάρχουν και άλλοι που να νοιώθουν το ίδιο σε αυτό τον πλανήτη, αλλά να το διατυπώνουν με τον ίδιο τρόπο; πιστέψτε με, έχω δεχθεί μεγάλο πόλεμο στην προσπάθεια τους να με κάνουν να πιστέψω πως είμαι μόνος, άρα πρέπει να γίνω σαν και αυτούς. .
    :) Καλή σας μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :) Για το σχόλιο περί αισιοδοξίας
    Το να είσαι απαισιόδοξος για κάτι που πιστεύεις πως δεν μπορείς να αλλάξεις δεν είναι κακό.
    Κακό είναι να είσαι απαισιόδοξος για κάτι που πιστεύεις πως μπορείς να αλλάξεις

    Λόγια μεγάλων Αντρών
    Αθάνατο Πνεύμα
    :) Καλή σας μέρα και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αθάνατο Πνεύμα,

    Με συγκινούν τα λόγια σου...
    Πίστεψέ με, σε καταλαβαίνω πολύ περισσότερο απ' ότι μπορεί να φαντάζεσαι!
    Και μένα προσπάθησαν να με κάνουν να πιστέψω ότι πρέπει να γίνω σαν αυτούς. Και παρόλο που ήταν επώδυνο να αντιστέκομαι, αρνήθηκα να πιστέψω ότι το μόνο που υπάρχει είναι αυτό που είναι αυτοί! Όταν τους έλεγα "εγώ δε θα κάνω ποτέ αυτό", γελούσαν ειρωνικά και δεν το πίστεψαν ούτε δευτερόλεπτο. Μέχρι που τους το απέδειξα και μετά απλά... σώπασαν. Στο σχολείο όλοι το παίζαν επαναστάτες και μέχρι να γυρίσω το κεφάλι μου από την άλλη και να ξαναγυρίσω να τους κοιτάξω, είχαν γίνει όλοι ίδιοι μεταξύ τους και ίδιοι με τους υπόλοιπους.
    Το κείμενο της Greek Rose ήταν σαν να το έγραψε η δική μου ψυχή. Όπως και τα δικά σου κείμενα.
    Καμία συνάντηση δεν είναι ποτέ τυχαία :) .
    Χαίρομαι πολύ που σας γνώρισα!
    Και τους δυο σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Αθάνατο πνεύμα!:)
    Θεωρώ πως δεν είναι τυχαίο ποιά άτομα συναντούμε σε κάποιες φάσεις της ζωής μας
    ίσως και σε όλες αλλά δεν μπορώ να το ξέρω με την ίδια σιγουριά
    Το διαδίκτυο έστρωσε το δρόμο για να συναντηθούν
    άτομα που έχουν ομοιότητες κι εν προκειμένω στο πνεύμα κι ίσως στον τρόπο σκέψης κι έκφρασης


    Κάποια σου ανάρτηση με έκανε να μην πιστεύω στα μάτια μου γιατί αυτά που έγραφες εσύ σε μένα στα σχόλια τα λέω κι εγώ σε άτομα δικά μου όταν συζητάμε περι αυτού του θέματος με τα ίδια ακριβώς λόγια

    Πιστεύω ότι για εμας η απαισιοδοξία είναι ένα σπάνιο φαινόμενο που μας εμφανίζεται
    μόνο όταν οι συνθήκες και οι γύρω μας εξαντλούν κάθε όριο της ψυχικής μας αντοχής και της ανεκτικότητας μας
    γι αυτό μια αχτίδα φωτός και μόνο είναι αρκετή να μας περάσει απέναντι στην ελπίδα και στην αισιοδοξία

    Δεν είσαι μόνος έχεις τους πνευματικούς οδηγούς
    που φροντίζουν να σου θυμίζουν πως δεν θα γίνεις σαν κι αυτούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Lilith μου!:)
    Οταν έγραφα το κατεβατό στο Αθάνατο πνεύμα δεν είχες ακόμα ποστάρει
    και διάβασα το σχόλιο σου όταν έκανα καταχώρηση σχολίου!

    Αυτά όλα που έγραψες αντιπροσωπεύουν κι εμένα!
    όλα!και συμφωνούμε πως δεν είναι τυχαίο που συναντηθήκαμε!


    Πραγματικά είμαι χαρούμενη που σας γνωρίζω!:)


    στο παραπάνω σχόλιο με το εμάς εννοώ

    εμένα, εσένα και το Αθάνατο πνεύμα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ πιστεύω πως οι ψυχές δεν είναι ποτέ μόνες. Υπάρχουν οι αδερφές ψυχές, οι ψυχές της ίδιας ομάδας, οι φίλες ψυχές και φυσικά και όλες οι άλλες που είναι πρόθυμες να βοηθήσουν. Ψυχές κακες δεν υπάρχουν έτσι κι αλλιώς. Πιστεύω πως σε κάθε περίοδο της ζωής μου έρχονται τα κατάλληλα άτομα που θα με βοηθήσουν να κάνω το επόμενο βήμα. Και ότι αυτό που έχει να κάνει η κάθε ψυχή στην κάθε ζωή της είναι πολύ συγκεκριμένο. Φυσικά και χωρίς παρεξήγηση, εγώ δεν νοιώθω και τόσο δυνατός. Μάλλον το αντίθετο. Μια σκέτη απογοήτευση. αλλά πάλι, ξέρω γω τι σκέφτηκε πάλι το αθάνατο μου πνεύμα..:)
    Χάρηκα για την γνωριμια, γεια σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χάρηκα για την γνωριμια, γεια σας :)

    Μας αποχαιρετάς Αθάνατο πνεύμα?:)))))))


    Κανείς δεν σε παρεξηγεί
    Τα συναισθήματα αλλάζουν ανάλογα τις συγκυρίες και τα τρέχοντα
    άλλοτε νιώθω δυνατή κι άλλοτε πιο αδύναμη κι απο μυρμηγκάκι
    αν είχα κάνει την ανάρτηση στην οποιά μιλώ στην ψυχή θα καταλάβαινες καλύτερα πόσο αδύναμη νιώθω

    Μερικές φορές έχω την δύναμη να προσπαθήσω να αλλάξω τα πράγματα κι άλλες φορές δεν μπορώ καν να σκεφτώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αθάνατο Πνεύμα, λες:
    "Φυσικά και χωρίς παρεξήγηση, εγώ δεν νοιώθω και τόσο δυνατός".
    Γιατί, νιώθουμε εμείς;;; :)))
    Εγώ έχω δηλώσει άπειρες φορές απαισιόδοξη!
    Και δεν είμαι απαισιόδοξη γιατί σκόπιμα διαλέγω να μην κοιτάω τα καλά της ζωής, όπως λένε κάποιοι.
    Απλά, βαθιά μέσα μου, δεν πιστεύω στην ελπίδα.
    "Δεν πιστεύω τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα, είμαι λέφτερος!" έλεγε ο Καζαντζάκης και είχε απόλυτο δίκιο!
    Μόνο τότε νιώθω δυνατή, καλή μου Greek Rose.
    Μόνο τότε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Lilith μου
    έχω συνδυάσει την έννοια της ελπίδας
    σαν ελπίζω = περιμένω μήπως γίνει κάτι
    δηλαδή ελπίδα = ίσως,θα μπορούσε

    και γι αυτό μιλώ για πίστη εννοώντας το συναίσθημα που μας φέρνει την πεποίθηση
    ότι όλα θα είναι καλά
    Δεν ξέρω αν το έχεις νιώσει
    αυτό το συναίσθημα που γεμίζει την ψυχή με ευφορία και μεγάλη δύναμη
    όταν καταφέρνω και νιώθω έτσι πραγματικά όλα πάνε καλά
    Πιστεύω πως αυτό το συναίσθημα πηγάζει απο το υποσυνείδητο και σκεπάζει οποιεσδήποτε αρνητικές σκέψεις που κρύβονται εκεί και ύπουλα υποσκάπτουν την αυτοπεποίθηση μας ,την αισιοδοξία μας ,την δύναμη μας
    και καταφέρνουν να σπείρουν μέσα στο νού μας φόβο,αμφιβολία κι απαισιοδοξία με τα γνωστά αποτελέσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή