Τρίτη, 26 Μαΐου 2009

Απο τον έρωτα στην αγάπη

Απο μια ζωή γεμάτη έρωτα διαλέγω μια ζωή γεμάτη αγάπη
Ο έρωτας μεθάει κι εγώ το ποτό δεν το αντέχω
η αγάπη απο την άλλη δίνει στην ψυχή πληρότητα


έρωτα με κέρασες πολύ δυνατό ποτό κι όπως έχω δηλώσει δεν το αντέχω
με μέθυσες κι έκανα στη ζάλη μου λάθη που δεν διορθώνονται
με έκανες να ξεχάσω όνειρα και αξίες
ξεστράτισα απο τον δρόμο μου
για να πιώ μαζί σου


κι όπως με μέθυσες σε ένα μεθύσι δυνατό
φυσικά τι ακολουθεί?
ο πονοκέφαλος σαν θα ξυπνήσεις απο ένα δυνατό μεθύσι
αυτό μου έμεινε κι εμένα αφου η αγάπη που γεμίζει την ψυχή δεν υπήρχε


Κι έγινε ξεκάθαρο μέσα μου πως άλλο είναι έρωτας κι άλλο η αγάπη
κι αυτήν προτιμώ να βρίσκω σε οποιαδήποτε μορφή της
δεν με μεθά δεν με κάνει να χάνω τον έλεγχο
αντίθετα με κάνει δυνατή να κυνηγώ τα όνειρα και να διατηρώ τις αξίες
να διορθώνω τα λάθη μου και να βρίσκω πάντα τον δρόμο μου

40 σχόλια:

  1. Χμ...το κάθε πράγμα στον καιρό του κι ο κολιός τον Αύγουστο
    αν μπορείς να ερωτευτείς σημαίνει πως μπορείς να νοιώσεις
    και αν μπορείς να νοιώσεις σημαίνει πως μπορείς να αγαπήσεις
    Άρα για να μπορείς να αγαπήσεις πρέπει να μπορείς να ερωτευτείς...
    :) καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!:)
    Μα γι αυτό λέω απο τον έρωτα στην αγάπη

    είπα να βάλω τίτλο μεθυσμένα λόγια!
    μετα σκέφτηκα πως θα το διακωμωδήσω πιο πολύ απο όσο θέλω:))))))))))0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ούτε κι' εγώ το αντέχω το ποτό...
    Ένα μαρτινάκι όμως, Bianco με ελίτσα, δε με χαλάει καθόλου ;).
    Και... καλοί οι χυμοί φρούτων, αλλά τώρα δεν συγκρίνεται! Μιλάμε για πολύ χάι γεύση! :)
    "με έκανες να ξεχάσω όνειρα και αξίες" λες.
    Αναρωτιέμαι, ποιο όνειρο δεν έχει για πυρήνα του τον Έρωτα;
    Όλα εκεί ξεκινάνε κι' εκεί τελειώνουν!
    Φιλιά καλό μου Ρόδο :).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Lilith μου!:)
    Εννοώ τα προσωπικά μας όνειρα που μένουν πίσω για να κυνηγήσουμε το όνειρο του έρωτα
    Όταν κάναμε όνειρα σαν παιδιά ο μόνος μας έρωτας ήταν η αγάπη για την ζωή
    μετά προσωποποείται στα μάτια του πρίγκιπα
    κι αν ο πρίγκιπας με ένα φιλί γίνει βάτραχος τον ψάχνουμε στους βάλτους:)))))))
    Καταλαβαίνετε τι εννοώ
    όλα ξεκινούν απο τον έρωτα αυτό το σκίρτημα στην καρδιά
    αλλά αν δεν έρθει η αγάπη αυτός ο έρωτας πετάει μακριά κι άντε πιάστον:))))))))
    Φιλιά πολλά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή σας μέρα :)
    Τι κάνετε;
    Μόλις επέστρεψα από κάμπινγκ. Αχ...τι ωραία να είχα 2-3 μήνες άδεια, να πληρωνόμουνα το διπλάσιο και πάλι να μην ήμουνα κυβερνητικός :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Αθάνατο πνεύμα!:)
    Τυχερε!
    Καλά είμαστε
    κι εσύ είμαι σίγουρη έχεις φορτώσει μπαταρίες!
    Δεν έχω κάνει κάμπινκγ μέχρι τώρα και φαντάζομαι πως είναι πολύ ωραία
    η Λίλιθ μας έχει μια ενδιαφέρουσα ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν μπορώ πάλι να αφήσω σχόλιο στη Λίλιθ. Γράφω ένα κατεβατο και μετά δεν μπορώ να το αποθηκεύσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στην αρχή είχα το ίδιο πρόβλημα
    πάταγα πίσω την σελίδα και έβρισκα το κατεβατό μου και το έκανα αντιγραφή
    έχουν μείνει τα στοιχεία μου στο μπλόκ της Λιλιθ κι έτσι γράφω μόνο τα γράμματα επαλήθευσης
    Ίσως πρέπει να είσαι συνδεδεμένος στο μπλοκ σου για να είναι εφικτό να στείλεις το ποστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Διαχρονικη η απορια για τις προτεραιοτητες στο μερος της καρδιας.Πρωτα η αγαπη για τον ερωτα.Πρωτη αγαπη του ερωτα θα λεγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάντα απορία θα είναι
    Δύσκολο να απαντηθεί
    καθώς η αγάπη έχει λογική
    κι ο έρωτας δεν έχει

    Σαν όμως νικά η λογική το αποτέλεσμα
    του έρωτα είναι η ευτυχία
    Αν νικήσει το συναίσθημα τότε ο έρωτας φέρνει δυστυχία

    και το λέω αυτό γιατί αν χρειάζεται να διαλέξουμε ανάμεσα σε λογική και συναίσθημα τότε κάτι δεν πάει καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή μου Greek Rose, σ' ευχαριστώ πολύ... :)
    Και που προσπαθείς να βοηθήσεις.
    Αλλά πραγματικά δεν ξέρω τι πρόβλημα μπορεί να υπάρχει με το blog μου, μιας και τώρα πια, ακόμα και το captcha ΔΕΝ υπάρχει!
    Το έβγαλα εδώ και καιρό.
    Το μόνο που απαιτείται για ν' αφήσει κάποιος σχόλιο στο blog μου, είναι το όνομα και το e-mail του που είναι υποχρεωτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Lilith μου
    πόσο μοιάζουμε εμείς οι δυό!
    Υδροχόοι πάντα ασχολούμαστε επι της ουσίας και καμμιά φορά:)
    δεν βλέπουμε κάποιες ασήμαντες λεπτομέρειες
    όπως η βοήθεια μου ήταν στο Αθάνατο πνεύμα στις 11 Ιουνίου

    Παραδέχομαι πως έχω μπερδευτεί πολλές φορές με τις ημερομηνίες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχαχαχαχααα!!!
    Δεν καταλαβαίνω τι έγινε...
    Εγώ πάτησα (ή έτσι νόμιζα τουλάχιστον) στα ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ (στο πιο πρόσφατο σχόλιο) και ΝΟΜΙΖΑ ότι με έβαλε στο πιο πρόσφατό σου ποστ!!!
    Πούυυ να προσέξω ημερομηνία!!!
    χαχαχααααα!!!
    Έχουμε πολλή πλάκα!!! :)))
    Εγώ έχω πλάκα δηλαδή... εσύ τι σχέση έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το κατάλαβα πως πάτησες τα πρόσφατα σχόλια
    και σε πήγαν σε παλιά ανάρτηση
    Έχω σχέση
    το ίδιο παθαίνω κι εγώ:)))))))

    Πρόσφατα σχόλια πάτησες να είσαι σίγουρη!
    απλά αφορούσαν τον έρωτα και την αγάπη:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάλι καλά που παρακολουθείς τα σχόλια και στα παλιά σου ποστ, διαφορετικά θα έμενα εδώ να μιλάω μόνη μου!
    χαχαχαχααα!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χαχαχαχαχχα
    δίκιο έχεις Lilith:)
    έβαλα την εφαρμογή πρόσφατα σχόλια
    για να μπορώ να βρίσκω κι απο παλιά πόστ
    γιατί κι εγώ αφήνω σε συντρόφους μπλογκερς σχόλια σε παλιά πόστ:)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αθανατο πνευμα.Μου επιτρεπεις να αλλαξω τοσο δα λιγακι τα λογια σου?Λοιπον,ποιητικη αδεια,θαθελα να πω.
    Αν μπορεις να ερωτευτεις σημαινει πως μπορεις να δωσεις
    και αν μπορεις να δωσεις σημαινει πως μπορεις να αγαπησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αθανατο μου πνευμα
    επετρεψε μου
    να συμφωνησω με την καιτη.
    πλημμυρισμενη η καρδια μου
    απο αγαπη
    πλημμυρισμενη η καρδια μου
    απο ερωτα
    θελω να δωσω Αγαπη
    θελω να δωσω Ερωτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. :) Καίτη
    Θα συμφωνήσω μαζί σου.
    Για να μπορείς όμως να δώσεις πρέπει να μπορείς να νοιώσεις :)

    :) Ρόζα
    Τι να πω κι εγώ. Ωραίο πράγμα και η αγάπη και ο έρωτας. Παρεξηγημένο αλλά ωραίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αθανατο πνευμα
    Ωραια ηχει η λεξη"νοιωσεις".
    Η λεξη"δωσεις" μπορει να παρεξηγηθει με το "δουναι και λαβειν", που δεν συναδει καθολου μα καθολου με την αγαπη και τον ερωτα που ειναι αισθηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. E! Kαλα!Να μεινουμε καλυτερα στη λεξη"νοιωσεις"ειναι περισσοτερο ζεστη απο τη λεξη"δωσεις" που ειναι λιγο σκληροτερη και ταιριαζει περισσοτερο με επιχειρηματικες συναλλαγες.
    Καλως,καλως,αθανατο μου πνευμα,μενουμε στο"νοιωσεις" και επεται συνεχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συμφωνώ με όλους σας

    Όταν νιώθουμε δίνουμε
    χωρίς να περιμένουμε να πάρουμε
    χωρίς να ζητάμε η να απαιτούμε
    Κάποιες φορές αυτό όμως δεν βγαίνει σε καλό
    Όταν το μεγάλος πάθος απο την μια πλευρά περάσει
    η άλλη πλευρά είναι πιθανόν να πληγωθεί
    καλό θα είναι ο έρωτας να μην είναι τυφλώνει

    Αν καταφέρουμε να διατηρούμε
    την προσωπικότητα μας,να ζούμε και για μας
    και να μην ζούμε μόνο για το υποκείμενο του έρωτα μας τότε σίγουρα θα μπορέσουμε να χαρούμε την ευτυχία του έρωτα μας
    Μπορούμε να ερωτευόμαστε και να είμαστε ΕΜΕΙΣ
    ο εαυτός μας που συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε
    και τα όνειρα μας συμπεριλαμβάνουν και το αγαπημένο μας πρόσωπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Greek Rose μου,εξομαλυνθηκε η ειδοποιος διαφορα μας με το αθανατο μας πνευμα οσον αφορα τη λεξη νοιωσεις.
    Και για να σας εξευμενισω,για να καταπραυνω τα πνευματα,σας αφιερωνω ενα ανεκδοτο ποιηματακι μου,σαν προσευχουλα,που εγραψα οταν ημουν μικρο παιδακι.
    ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ ΜΟΥ
    Χριστουλη μου
    παρακαλω
    σταματα
    τις βροντες.
    Σκεψου και
    μενα το μικρο
    που ειμαι στο
    σπιτι μοναχο.
    Στειλε το
    ουρανιο τοξο
    της Ιριδας τα
    χρωματα να
    αλλαξουν τον
    καιρο.
    Κι εγω
    λαμπαδες ταζω
    τις Κυριακες
    στην εκκλησια
    θα ερχομαι
    να αναβω.


















































































    Greek Rose μου,καθως ειδες,εξομαλυνθηκε η ειδοποιος διαφορα μας με το αθανατο πνευμα μας οσον αφορα τη λεξη νοιωσεις.Συμφωνω κι εγω μαζι σας.Με πολλη αγαπη.Καιτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι συνεβη?Γιατι τοσο κενο?Μου τα πηρε καιδεν προλαβα να υπογραψω ως-καιτη-.
    Μηπως ακουμπησα κατα λαθος το Space?Διορθωνεται αραγε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οχι ρε γ...το της τα ρουφηξε κι εγω διπλα της ημουν.Καλη μου Greek Rose συγγνωμη,ισως φταιω εγω.
    Αραγε θα μπορουσαμε απο κοινου με την Καιτη να φτιαξουμε Ιστολογιο?Με την ονομασια
    ΡΟΖΑ-ΚΑΙΤΗ
    ΣΤΑΦΥΛΙ ΡΟΖΑΚΙ

    Greek Rose μας
    Τι λες γι αυτη τη σκεψη μας ως προς την ονομασια,γιατι η ιδεα για το χτισιμο Ιστολογιου
    ειναι δικη σου.
    Πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ωραίο το ποιηματάκι σου Καίτη μου!
    Μπορείς να το σβήσεις και να το ξαναγράψεις αν θες!Πάντως η υπογραφή σου υπάρχει!
    Δεν υπάρχει πρόβλημα
    για το κενο
    Σιγα το πράγμα!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρόζα μου εγώ κάτι τέτοια τα αποδίδω στον δαίμονα
    των μπλογκς!
    Οπότε δεν φταίς εσύ ούτε η Καίτη:)
    Εξαιρετική ονομασία διάλεξες!
    Δική μου η ιδέα και επιμένω!
    Είμαι σίγουρη πως έχετε να μας προσφέρετε πολλά
    Μπορείτε απο κοινού
    και είναι πανεύκολο να φτιαχτεί ενα ιστολογιο
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. :) Μετά την προσευχούλα της Καίτης νομίζω τα λόγια είναι περιττά...
    ΣΤΑΦΥΛΙ ΡΟΖΑΚΙ? Ειναι ποικιλια σταφυλιού?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αθανατο μου πνευμα.Ναι το Ροζακι σταφυλι ειναι ποικιλια σταφυλιου.Ειναι το σταφυλι Φραουλα.
    Το σταφυλι με το ροζ χρωμα.
    Το κρασι που δινει καταναλωνεται αμεσως.
    ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Στην υγειά μας Ρόζα!:)
    Το Ροζάκι είναι η ποικιλία του σταφυλιού που μου αρέσει περισσότερο
    Νομίζω πως ωριμάζει αργότερα απο τα άλλα είδη σταφυλιού

    Τι αποφασίσατε για το μπλογκ?
    Περιμένω νέα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τρεχω...τρεχω...Greek Roze μου στα παλαιοπωλεια.
    Ψαχνω...για να βρω ενα παλαιο Αναγνωστικο απο την εποχη του παππου μας.Μεσα σ αυτο εχει ενα κειμενο που επιγραφεται."Το Ροζακι Σταφυλι".
    Επιμενει η Καιτη.Νομιζει πως ο παππους την βλεπει απο τον ουρανo και θελει να δειξει ποσο καλο και μελετηρο παιδι ειναι ακομη και τωρα.
    Ειπα στην Καιτη να αφησουμε αυτο και να βαλουμε ενα τιτλο που να καλυπτει τη συγχρονη εποχη.Ουτε να ακουσει δεν ηθελε,παρα λιγο να φαω και μπατσα.Μου ειπε πως το κειμενο αυτο ειναι πολυ διδακτικο και οτι της το διαβαζε η μαμα της οταν ηταν μικρη για να της δωσει να καταλαβει την εννοια του "νοστου,"της νοσταλγιας για την επιστροφη στα πατρια.Αυτο ειναι το διδαγμα του διηγηματος αυτου.Η αισθηση της γευσης,η μνημη της γευσης, απο το Ροζακι Σταφυλι της νεοτητας.
    Αυτα ειναι τα νεα μου καλη μου Greek Roze.
    Με πολυ χαρα θα σε ενημερωσω.
    Μολις φθασουμε σε μια καλη συνεννοηση.
    Σε φιλω
    Ροζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα Ρόζα!
    Ελπίζω να βρείς το αναγνωστικό
    αν είναι η εύρεση του να δώσει χαρά στην Καίτη!
    Η αλήθεια είναι πως όλοι μας έχουμε κάτι που μας έχει μείνει βαθιά στην ψυχή από την παιδική μας ηλικία κι όταν θέλουμε
    να συναντηθούμε με τον εαυτό μας εκεί δίνουμε το ραντεβού μας
    στα όνειρα και τις αξίες της νιότης
    Είμαι βέβαιη πως κατά την πλοήγηση σας στο ιντερνετ θα έχετε συναντήσει πολύ περίεργους τίτλους
    οπότε το Ροζακί σταφύλι είναι μια χαρά κι αξιοπρεπής τίτλος!
    Σε φιλώ
    και να έχεις μια υπέροχη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
    GREEK ROSE MOY
    ME ENA

    JONNIE WALKER

    RED LABEL

    OLD SCOTCH WHISKY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ρόζα μου τι κάνεις?
    Μου έλειψες!
    Στην υγειά μας με ότι πίνουμε
    χυμό,γάλα,
    JONNIE WALKER

    RED LABEL

    OLD SCOTCH WHISKY

    και ουζάκι!:)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Greek Rose μου
    είσαι φανταστική.
    Στην υγειά μας με ότι πίνουμε και με χυμό και με γάλα και με
    whisky και...με ουζάκι.Βεβαίως και με ουζάκι.
    Ξεχάσαμε το εθνικό μας προιόν.
    Με ουζάκι,με ελίτσα,ντοματίτσα και ψωμάκι ή παξιμαδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ρόζα μου είσαι φανταστικότερη!
    Μου θύμισες ότι έχω πολύ καιρό να βγω σε ουζερί!
    Μου άνοιξες την όρεξη όχι μόνο για ουζερί αλλά και για νυχτερινό περπάτημα!:)))))))
    Με τόσες έγνοιες ξεχνώ να διασκεδάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Greek Roze μου
    Πως πήγε η ουζοποσία και το νυχτερινό περπάτημα?
    Εχω τη γνώμη πως και τα δύο συμβάλλουν στη διάλυση του λίπους
    Και της λύπης.
    Και τα δύο είναι αντικαταθληπτικά
    αρκεί να γίνονται με περίσκεψη.
    Με πολλή αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλημέρα Καίτη μου
    Είναι στο πρόγραμμά μου μία έξοδος σε ουζερί
    όπου το μόνο που δεν κάνω είναι να πίνω ούζο!
    Δεν πίνω αλκοολ,πολύ σπάνια πίνω ένα ουισκυ
    Ξενέρωτη,το ξέρω αλλά χωρίς να είμαι εναντίον
    δεν πίνω καθώς έχω μια ιδιορυθμία
    Θέλω να έχω καθαρό μυαλό και να ελέγχω
    τον εαυτό μου
    Έχει τύχει να πιω μερικές φορές παλιότερα και δεν μου άρεσε το συναίσθημα μετα απο μόνο 2-3 ποτά και δεν σου κρύβω πως θα ήθελα να αφεθώ σε μια γλυκειά μέθη αλλά το μυαλό μου
    δεν με αφήνει!
    Το νυχτερινό περπάτημα θα ήθελα να το καθιερώσω
    κι αν βρω την ευκαιρία θα το κάνω
    Φιλιά!
    Με πολύ αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κι εγώ αγαπητή μου Greek rose το ίδιο.
    Δεν είμαι φιλοπότις,προσπαθώ μα δεν τα καταφέρνω.
    Περιορίζομαι από καιρού εις καιρόν σε ένα ουισκάκι κι αυτό στο ποτηράκι του Liqueur και κρασάκι ένα ποτηράκι στις γιορτές.Το ουζάκι μόνο στη μετακόμιση,για την καλή διαμονή.
    Έχω καιρό να το γευτώ,κι αυτό.
    Oσο για τα 2-3 ποτά,μόνο? Ούτε να το διανοηθώ.
    Η Ρόζα είναι που το παρακάνει και πολλές φορές δεν ξέρει τι λέει και τι κάνει.Και εγώ από κοντά της προσπαθώ να τη συγκρατήσω όσο μπορώ.
    Να προσέχουμε,με μέτρο και με σύνεση πρέπεινα κάνουμε χρήση οινοπνευματωδών.Σήμερα που το θυμίθηκα θα δοκιμάσω λίγο ουζάκι,ας είναι και Παρασκευή.Είναι διπλή γιορτή,γιορτάζουν ο Ιάκωβος και ο Ιγνάτιος,Χρόνια Πολλά σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλημέρα Καίτη!
    Χρόνια πολλά!
    Η Ρόζα μεγάλο κορίτσι είναι κι αν την ευχαριστεί ας πίνει λιγάκι κι αφού την προσέχεις πιστεύω πως προλαβαίνεις να την συγκρατήσεις από τις συνέπειες του αλκοόλ και ελπίζω πως καταλαβαίνει τα όρια της και σταματάει εγκαίρως να πίνει
    Συμφωνώ μαζί σου,με μέτρο και με σύνεση γιατί πρέπει πάντα να ξέρουμε τι λέμε και τι κάνουμε
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή