Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2009

Η οικονομική κατάντια του λαού

Σκέφτομαι την οικονομική κατάσταση του λαού μας
παρόλο που η τσέπη μας έχει αδειάσει προ πολλού
δεν είδα ενεργές διαμαρτυρίες γι αυτό
κανένας δεν ξεσήκωσε τους Έλληνες να βγαίνουν κάθε μέρα
στους δρόμους γιατί με μια φορά δεν θα έβγαινε κάτι

Δεν με ενδιαφέρουν τα γαλάζια,πράσινα ,κόκκινα,κίτρινα,μπλέ
καραβάκια που πιάνουν το λιμάνι της εξουσίας
με ενδιαφέρει η ευημερία του λαού μας
κι αυτή δεν έχει χρώμα

Τι με νοιάζει για το εκοφιν τι λέει
είναι σαν να χρωστάω στις τράπεζες και πρέπει να μείνει
η οικογένειά μου στην ανέχεια για να ξεχρεώσω
και να τους παίρνω και τα λεφτά απο πάνω
κι εγώ να είμαι μια καλοπληρωμένη που κάνει
ταξιδάκια και φοράει ακριβά συνολάκια

Δεν μου το είπαν τα παπαγαλάκια για την ανεργία,την φτώχεια,την δυστυχία
κι όσα δεινά τραβάει ο Ελληνικός λαός
μου το έχουν πει εδώ και χρόνια τα έργα των πολιτικών
και τα ΜΜΕ που όταν εμφανίστηκε η οικονομική κρίση 'αρχισαν
να μιλάνε για επιχειρήσεις που κλείνουν, για απολυμένους ,για ανεργία ,φτώχεια και τους έδωσαν άλλοθι για την κακή οικονομική πολιτική των τελευταίων ετών
και δημιούργησαν κλίμα φοβίας στους καταναλωτές ακόμα
και στους οικονομικά δυνατότερους
με τους σταθερους μισθούς και τζίρους
τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ τα λένε καλύτερα,πιο πειστικά

Ας μην ξεχνάμε πως οι οικονομικές πολιτικές των τελευταίων ετών
κατάφεραν να εξουθενώσουν την Ελληνική κοινωνία
με κορυφαίο έγκλημα την συνεχή ανεξέλεγκτη ακρίβεια
που συρίκνωσε το ήδη μικρό εισόδημα μας

Δεν πρέπει ο Έλληνας να έχει την ευκαιρία να σκεφτεί,να καταλάβει,να αφυπνιστεί
Πρέπει να δουλεύει μέρα -νύχτα, να μοχθεί για ένα κομμάτι ψωμί
Δεν πρέπει να παίρνει ανάσα ο Έλληνας μηπως προλάβει να σκεφτεί
γιατί αν γίνει αυτό θα τους πάρει και θα τους σηκώσει
και φοβάμαι πως αυτό ισχύει για όλους τους λαούς
για να δεχθούν οι λαοί ευκολότερα την παγκοσμιοποίηση

Ο Έλληνας δεν δέχεται ζυγό εύκολα
κάποια μέρα και σύντομα πιστεύω ο λαός μας θα ξυπνήσει
θα καταλάβει γιατί γίνονται όλα αυτά
και θα αντιδράσει σθεναρά
γιατί όσο και να κοιμάται ο λαός κάτω απο το βάρος της ανέχειας
η συνείδηση δεν κοιμάται και περιμένει μια αφορμή
που αν μας την δώσουν το DNA θα αφυπνιστεί
και τότε ο καθένας και το κάθε πράγμα θα μπεί στην θέση του

27 σχόλια:

  1. καλημέρα πατριώτισσα
    για να αφυπνιστούμε πρέπει να το θέλουμε αλλα και να έχουμε και τα κότσια να το κάνουμε. Και αυτα δεν υπάρχουν. Κουτσουρεμένες ψυχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Αθάνατο πνεύμα!:)
    Η ιστορία έχει δείξει πως οι Ελληνες κοιμούνται
    μέχρι κάποιος ή κάτι να τους ξυπνήσει
    κι αφού δεν τους έχει ξυπνήσει η κακή οικονομική κατάσταση φαντάσου πόσης ισχύος δυνατό γεγονός η κατάσταση πρέπει να είναι

    με την ανέχεια όμως τους κοιμίζουν περισσότερο γιατί δεν προλαβαίνουν να σκεφτούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Greek Rose!

    Θα συμφωνήσω με το Αθάνατο Πνεύμα.
    Ο Έλληνας που αντιδρούσε και που είχε καθαρό DNA, είναι πράγματι history. Ancient history όμως! :)))
    Δε γίνονται αυτά πια...
    Ποιος θα αντιδράσει δηλαδή;
    Και αυτό δεν είναι το πιο σοβαρό.
    Το πιο σοβαρό είναι, ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ θα αντιδράσει;
    Θα έπρεπε να αντιδράσει γιατί κάποια σαν τη Μενεγάκη τρώει με χρυσά κουτάλια και όχι γιατί θέλει κι' ο ίδιος να ΓΙΝΕΙ ΜΕΝΕΓΑΚΗ και δεν τα καταφέρνει!
    Και - ο Θεός να με βγάλει ψεύτη - αλλά έχω την αίσθηση ότι μόνο αυτό θα τους κάνει να αντιδράσουν!

    "Κουτσουρεμένες ψυχές"... καλά λέει το Πνεύμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα lilith!
    Διαφωνώ πως δεν υπάρχει στην εποχή μας καθαρό Ελληνικο DNA
    Υπάρχει και γι αυτό υπάρχουν άτομα που αντιδρούν χωρίς να βρίσκονται κάτω απο κομματική ομπρέλα
    Αν δεν γίνει αυτό το κάτι το ισχυρό δεν θα ξυπνήσουν οι Έλληνες γιατί η σκέψη τους απορροφάται σε θεματα της καθημερινότητας
    κι έχουν φροντίσει γι αυτό οι ισχυροί οι έχοντες εξουσία παντός τομέα
    Επίσης συμφωνώ με το σχόλιο σου στο τέλος
    Lilith "γιατί θέλει κι' ο ίδιος να ΓΙΝΕΙ ΜΕΝΕΓΑΚΗ και δεν τα καταφέρνει!":)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :) Καλή σας μέρα
    Εγώ δεν είμαι τόσο θετικός όσο εσείς. :)
    Δεν πιστέυω πως πρόκειται αυτό να αλλάξει. Είναι πολλές φορές που κάθησα και σκέφτηκα πως θα μπορούσε να αλλάξει η νοοτροπία ενός λαού. αλλά ομως είπε κάποιος ¨Αυτός που δεν είναι μέρος της λύσης του προβλήματος είναι μέρος του προβλήματος" Και εγώ, εσείς και άλλοι πολλοί, προς το παρόν, είμαστε μέρος του προβλήματος. Δεν νομίζω αυτό να μπορεί να αλλάξει. Εγώ προσωπικά είμαι τόσο απογοητευμένος που δεν ξέρω τι να κάνω. κοιτάω απλά τον εαυτό μου και ονειρεύομαι πως μια μέρα αυτά που θα γράφω θα αφυπνίζουν τους κοιμισμένους στρατιώτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λίλιθ, τι θα γίνει με το ιστολόγιο σου, δεν μπορώ να αφήσω τα βαρυσήμαντα μου σχόλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Greek Rose, μου φαίνεται ότι έχεις μπλέξει με δύο απαισιόδοξους τύπους εδώ μέσα και... άντε να βγάλεις άκρη! χαχαχα!!! :)))

    Λες "Αν δεν γίνει αυτό το κάτι το ισχυρό"...
    Τι είδους ισχυρό δηλαδή να γίνει;
    Πόλεμος; Οι πόλεμοι δε γίνονται με τον ίδιο τρόπο πια. Το άλλο ισχυρό που μπορεί να γίνει είναι να θαφτούν όλοι μια μέρα κάτω από τις πιστωτικές τους και να τελειώνει το θέμα! :)))))))
    Χαίρομαι πάντως που είσαι αισιόδοξη :)

    Αθάνατο Πνεύμα

    Η μόνη θετική εδώ μέσα είναι η Greek Rose.
    Εγώ έχω βουτηχθεί στη απαισιοδοξία εδώ και καιρό! χαχαχα!!!

    Το πρόβλημα με το blog μου το τακτοποίησα.
    Ξαναδοκίμασε και αν ξαναέχεις πρόβλημα, πες μου.
    Πρέπει όμως να είσαι sign out από το Google και να βάζεις και το captcha.

    (Greek Rose μου, sorry για την κατάχρηση του χώρου :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είδες Αθάνατο πνεύμα τι γράφεις?

    Αθάνατο πνεύμα" Εγώ προσωπικά είμαι τόσο απογοητευμένος που δεν ξέρω τι να κάνω. κοιτάω απλά τον εαυτό μου και ονειρεύομαι πως μια μέρα αυτά που θα γράφω θα αφυπνίζουν τους κοιμισμένους στρατιώτες"

    Αυτό προσπαθείς
    άρα είσαι Αφυπνισμένος πρόθυμος να αφυπνίσεις κι άλλους
    και λίγους να καταφέρεις να αφυπνίσεις είναι μεγάλη προσφορά και σπουδαία επιτυχία!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Lilith μου τι λές?
    χαρά μου η φιλοξενία ατόμων που συμπαθώ πολύ!

    Αυτό που έχω καταλάβει είναι πως οι επιλογές μας είναι οι εξής
    Αισιοδοξία η απαισιοδοξία
    κάτι ενδιάμεσο δύσκολα καταφέρνεται
    ανάμεσα απο τα δύο προσπαθώ να είμαι αισιόδοξη
    Δεν τα καταφέρνω πάντα
    προσπαθώ όμως να καταφέρω να μεταδίδω γύρω μόνο αισιοδοξία όπως και να νιώθω εγώ

    Όσον αφορά το ισχυρό γεγονός δεν θα μπορούσα να σκεφτώ τι θα μπορούσε να είναι
    Σε μένα έχει γίνει χρόνια η αφύπνιση χωρίς να προηγηθεί κανένα γεγονός
    Ποτέ δεν είχα την νοοτροπία του όχλου
    και δεν μπορώ να φανταστώ τι θα τους ταρακουνούσε
    εκτός απο σεισμό
    Διάβασα πως συνηθίζεται να δημιουργούν πόλεμο απο του μηδενός όταν η παγκόσμια οικονομική κατάσταση έφθανε σε τέτοιο σημείο
    Κάποτε όμως αρχαιότερα οι Έλληνες με τον Σόλωνα
    εφήρμοζαν την Σεισάχθεια
    και οι Εβραίοι κάθε πενήντα χρόνια είχαν το έτος Ιωβηλαίου


    Αυτά τα ωραία όμως δεν γίνονται στην εποχή μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι έγινε βρε παιδιά; ετοιμάζουμε επανάσταση; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Αθάνατο πνεύμα!:)
    χαχαχχααχαχαχα
    ενημερωτικά όλα αυτά
    για να ξέρουμε πόσο ωραία κι αποτελεσματικά
    αντιμετώπιζαν οι αρχαίοι τέτοιες καταστάσεις

    αρχίζω να σκέφτομαι πως δεν ήταν αρχαίοι
    ήταν πιο πρωτοπόροι απο μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι θα γίνει με τα βαρυσήμαντα σχόλια σου στης Lilith's?
    Ανυπομονώ να τα διαβάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βρε παιδιά...
    Όχι τώρα επανάσταση...
    Κάνει πολλή ζέστη!
    Να χειμωνιάσει λίγο... :)))))
    (Είδες προθυμία, ε;) χαχαχαχααααααα!!!

    Greek Rose, μη νομίζεις...
    Και στους αρχαίους πολιτισμούς, λίγοι ήταν αυτοί που κατείχαν τη γνώση. Οι υπόλοιποι ήταν το ίδιο αρνιά που είναι και σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το έγραψα πρίν περάσω απο της Λίλιθ
    Εννοείται πως τα διάβασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αχαχαχχααχαχαχα Lilith
    δεν σου αρέσει κι εσένα η ζέστη!:))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι περισσότεροι είναι αρνιά και μοσχάρια
    και να θέλουν οι κατέχοντες την γνώση να την διαδώσουν το κοπάδι δεν ενδιαφέρεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. :) Ο κάτεχων τη γνώση όμως μπορεί να είναι και αυτός αρνί. Εγώ νομίζω καλύτερα μες τον Αυγουστο παρά χειμώνα. Να πιάσουν οι ζέστες τώρα που είναι ευάλωτοι...Νομίζω η Λίλιθ προτεινά να πάει για μπανάκι...:)
    Ελληνικό ρόδο...τα πράγματα έχουν πια ξεφύγει απότον έλεγχο...κατά πολύ...έχω κάτι ιδέες στο μυαλό μου που θα μπορούσαν να αλλάξουν τον κόσμο αλλά κοστίζουν και δεν υπάρχουν πρόθυμοι άνθρωποι να ασχοληθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εδώ είμαστε εμείς να τις ακούσουμε!

    Η Λίλιθ έχει πάρει αγκαλιά το αιρ κοντίσιον
    ακόμα και σ'αυτό υπάρχει ταύτιση μεταξύ μας!:)))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελάτε από τις Φιλοσοφίες μου-έχω νέο θέμα για συζήτηση-η επανάσταση δεν μας βγαίνει σήμερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αθάνατο Πνεύμα, για μπανάκι πάω σπάνια μιας και τα νεύρα μου δεν αντέχουν ιδιαίτερα τις κραυγές απείρου κάλλους τύπου: "Γιαννάκη! Δε σου είπα βρε παλιόπαιδο να μην πηγαίνεις στα βαθιά;" :)))
    Και μιας και η ησυχία είναι δυσεύρετη, προτιμώ να παίρνω τα... βουνά!
    Κατά τα άλλα, να σου πω την αλήθεια, έχω κουραστεί με τις επαναστάσεις πια...
    Τώρα τελευταία μού φαίνονται όλα λίγο μάταια.
    Όταν ήμουνα μικρή προσπαθούσα ν' αλλάξω τον κόσμο. Τώρα το έχω "κόψει" λίγο το σπορ...

    Greek Rose
    Ταύτιση δε λες τίποτα!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λίλιθ
    Ρε συ- Δεν γίνεται κάθε φορά που θέλω να σου αφήσω σχόλιο να πρέπει να βγαίνω έξω..:)
    Πάντως για το σχόλιο με το Γιαννάκη ομορφόπαιδο θα σου πω το εξής.
    Πριν καμια ωρίτσα περίπου είχα την ίδια συζήτηση στην παραλία με τον αδερφό μου όταν ενοχλήθηκα όταν μια εύσωμη κυρία επιδείκνυε τα κάλλη της. Εγώ φυσικά του είπα πως κι αυτή μπορεί να ενοχληθεί με την φαλάκρα του :), σημασία έχει να κάνεις αυτό που θες και να μην σε νοιάζουν οι άλλοι. Πιστεύω πως κάθε φορά που έχουμε την τάση να ενοχλούμαστε από κάποιους με όχι τόσο καλή αισθητική εξωτερική εικόνα, είναι γιατί κάτι άλλο μας ενοχλεί που δεν έχει να κάνει με αυτούς. Δεν μιλάω φυσικά για ακραίες καταστάσεις.
    Εγώ πάντως συνέχεια σχεδιάζω την επανάσταση μου και συνέχεια εκεί μένω.
    Α, να ρωτήσω κάτι...Λίλιθ και Ελληνικό ρόδο...από ποιά πόλή της Ελλάδος ομιλείτε; Έτσι εγκυκλοπαιδειακά ρωτάω. Σκέφτομαι να κανονίσω κανα ταξιδάκι στην Αθήνα προς Αύγουστο μεριά να δω κάτι φίλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Lilith μου
    εγώ δεν βγαίνω απο το google για να σου στείλω σχόλιο
    συμπλήρωσα αυτά τα στοιχεία κι απο τότε στέλνω άνετα
    Name (required)

    E-Mail (will not be published , required)

    Website (optional)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αθάνατο Πνεύμα,

    Αυτά που λέει η Greek Rose δε συμπληρώνεις κι' εσύ για να μου αφήσεις comment;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μα ποιος σκεφτηκε,καλοι μου,πως ακομη, και τωρα,στον αιωνα μας,πληρωνουμε λαθη αιωνων?Τα τετρακοσια χρονια της σκλαβιας,που στο συνολο τους ειναι εξακοσιαδεκαεξη.Ζουμε σε δημοκρατικο καθεστως και δεν ειμαστε ευτυχισμενοι.Πως θα ειναι ευτυχισμενη η πολη μας,η χωρα μας,οταν στην εκαστοτε ηγεσια βρισκουμε κουσουρια.θελουμε την ιδανικη πολιτεια και τον ιδανικο ηγετη.Που να τον βρουμε.Πορευομαστε με αυτους που εχουμε και πρεπει να παρακαλεσουμε αυτους που αποτελουν τροχοπεδη στην εκαστοτε προσπαθεια τους να σταματησουν γιατι θα τους ερθει μπουμερανγκ[το παιχνιδι των Ιθαγενων που το πετας μακρυα και ξαναγυριζει πανω σου].Σωστα του Ελληνος ο τραχηλος ζυγο δεν υποφερει,αλλα δεν μπορουμε,καλοι μου, να ημαστε και αναρχοι.Αυτα ειναι ουτοπιες,εξωπραγματικα.Ειναι ανωφελη για τον τοπο μας.Αν δεν σου αρεσει πηγαινε καπου αλλου να ζησεις.Ο παραδεισος δεν ειναι στην Ελλαδα.Ομως μπορουμε να τον φτιαξουμε ολοι μαζι πολιτες και ηγεσια με ομονοια και ομοψυχια.Αξιζει και για μας και για τα παιδια μας ...και για τα εγγονια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα σου
    Κανείς μας δεν θέλει η εκάστοτε εξουσία να έχει κουσούρια αντιθέτως αρκετοί εναποθέτουν τις ελπίδες τους στην εκάστοτε εξουσία και είναι οι πιο αυστηροί κριτές όταν οι προσδοκίες τους διαψευστούν
    Είναι η πλειοψηφία του λαού με πάντοτε ένα μεγάλο ποσοστό προτίμησης που εκλέγει την οποιαδήποτε κυβέρνηση
    Ο λαός έχει φωνή και επευφημεί η διαμαρτύρεται
    Αυτή είναι η δημοκρατία μας που διαδόθηκε σε όλη την γή και είμαι ευγνώμων που μου δίνει την δυνατότητα να εκφράζομαι
    Η αναφορά αυτή σχετικά με την οικονομική κατάσταση αποτελεί απλά μια αναφορά κι όχι κατηγορώ εναντίον κανενός
    Η αναρχία δεν έχει θέση στην νοοτροπία του Έλληνα και η ομοψυχία πάντοτε υπάρχει όταν προασπίζουμε τα εθνικά μας συμφέροντα
    Είναι ίδιον των Ελλήνων η ομόνοια κι η ομοψυχία
    σε κρίσιμες Εθνικές καταστάσεις

    Σ'ευχαριστώ που άφησες
    το ενδιαφέρον σχόλιο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή