Τρίτη, 21 Ιουλίου 2009

Η άγνωστη

Ποιά είσαι εσύ που με κοιτάς με αυτό το παράξενο βλέμμα?
Κάνεις σαν να με γνωρίζεις
Δεν σε θυμάμαι ,δεν σε ξέρω
είσαι άγνωστη για μένα
Χαμογελάς?Σου φαίνεται αστείο που δεν σε θυμάμαι?
Τι γκριμάτσες είναι αυτές?προσπαθείς να με θυμώσεις?
Τα κατάφερες
Δεν σε ξέρω κυρία μου,φύγε
μου ψιθυρίζεις ....κοίτα με πιο καλά


Σου κάνω την χάρη και σε κοιτάζω καλύτερα
μου θυμίζει η εμφάνιση σου κάποια που ήξερα πριν χρόνια
αλλά εκείνη ήταν διαφορετική
τα μάτια της πετάγανε φωτιές,
η ματιά της έκοβε την πέτρα στα δύο
κι όταν άνοιγε το στόμα της να μιλήσει
λες κι άγγελοι της έλεγαν τι θα πεί
τόσο γλυκά μιλούσε και τόση αυτοπεποίθηση
έσταζε αυτή η φωνή
τα δικά σου μάτια μοιάζουν κουρασμένα
και το βλέμμα σου είναι φοβισμένο
και η φωνή σου απαλή και σιγανή
χωρίς τόλμη λες και φοβάσαι την ίδια την ζωή
πως να σε γνωρίσω ,να σε καταλάβω
δεν σε ξέρω,φύγε απο δώ
δεν θέλω να σε βλέπω

Εγώ θέλω να βλέπω αυτή την κοπέλα
που τα μάτια της πετάγανε φωτιές
που είχε τόλμη στην ψυχή
που δεν σήκωνε μύγα στο σπαθί της
ήξερε να παλεύει και να κατακτά
να αγαπά και να μισεί
να ρισκάρει και να κερδίζει
να προχωρά και να κοιτά μπροστά
αυτή που δεν ήξερε φόβος τι θα πεί
μπορείς να φύγεις
δεν χωράτε στην ζωή μου και οι δυό
δεν έχω να πω τίποτα με ένα φοβισμένο πλάσμα
θέλω την άλλη την τολμηρή


Τι είπες?θές να γίνεις αυτή!
Δεν έχεις περιθώρια να είσαι εσύ
αν σε δώ ξανά θα σπάσω τον καθρέφτη
κι όσους χρειαστεί θα σπάσω μέχρι να γίνεις αυτή

17 σχόλια:

  1. Ξέρεις... καμιά φορά αναρωτιέμαι αν αλλάζουμε από καλοσύνη (για να ευχαριστήσουμε κάποιον) ή αν το κάνουμε από δειλία...
    (Χρησιμοποιώ πρώτο πληθυντικού γιατί δεν είσαι μόνη σου) :)
    Για όποιο λόγο και να το κάνουμε, είναι ΛΑΘΟΣ!
    Γιατί, αργά ή γρήγορα, είναι ΣΙΓΟΥΡΟ ότι θα κάνουμε αυτή τη συνομιλία...
    Είναι ΣΙΓΟΥΡΟ ότι ο original εαυτός μας θα θελήσει να μας σπάσει τα μούτρα!
    Και απόλυτα δικαιολογημένα βέβαια!
    Το πρόβλημα είναι ότι αυτή η... δεύτερη, απειλεί ότι αν φύγει θα πάρει μαζί της και πράγματα με τα οποία έχεις μάθει να ζεις...
    Πρέπει να αποφασίσεις τι είναι πιο σημαντικό για σένα!
    "Αυτή" πάντως, με δικιά της πρωτοβουλία, δε θα φύγει ποτέ! :)

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Lilith!
    Μας δίνεται η ευκαιρία να πετάξουμε 10 χρόνια αρνητικών επιρροών στο περισσότερο διάστημα
    αυτών των ετών και θα την αφήσω να πάει ανεκμετάλευτη λές?Η έκλειψη κλείνει έναν δεκαετή κύκλο πάνω στο ζώδιο μας
    Θα την χτυπήσω ,θα την ταρακουνήσω μέχρι να αλλάξει και να γίνει ΑΥΤΗ

    Αλλάζουμε απο δειλία περισσότερο παρά απο καλωσύνη
    Η καλωσύνη είναι έμφυτη σε μας αλλά η δειλία όχι
    Φοβήθηκα καλή μου Lilith και δεν ξέρω τι ακριβώς φοβήθηκα
    Δεν καταλάβαινα τι σημαίνει αυτή η λέξη πριν καιρό
    Να φύγει αυτή και να πάρει μαζί της ότι θέλει
    πράγματα ,αναμνήσεις κι ενοχές που λέει και το τραγούδι
    να είσαι σίγουρη πως θα πάρει μόνο τα αρνητικά
    Θέλω να ζώ μέσα στην τόλμη μου,το ρίσκο και την ανεμελιά
    Τα άφηνα όλα στο σύμπαν έτσι απλά χωρίς να του το πώ και τα έφερνε όλα καλά

    Όλα θα τα αφήσω στο σύμπαν
    ξέρει καλύτερα απο μένα το δικό μου καλό

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σου εύχομαι να την κάνεις με τα κρεμμυδάκια! :)))
    Κι' εγώ έχω αρχίσει και την... εξαφανίζω σιγά σιγά... έτσι... για να μην το καταλάβει!
    χαχαχαααα!!!
    Πάντως... τώρα πια, ούτε εγώ καταλαβαίνω τι είχα φοβηθεί...
    Ποτέ δεν είναι αργά όμως!
    Όταν καταλάβεις ότι έχεις... πόδι, ρίχνεις και την κλωτσιά!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χμ...καλησπέρα σας
    Ξέρεις. Εδώ και δύο βδομάδες απομακρύνθηκα σχεδόν από όλους (όσο μπορούσα) με στόχο να ξαναβρώ ή τον εαυτό μου, να ηρεμήσω, ή τουλάχιστον να αρχίσω να κτίζω τον εαυτό που θα ήθελα να ήμουν αλλά επειδή ήμουν "δειλός" (όπως πίστευα εδώ και πολλά χρόνια) δεν έγινα ποτέ. Άρχισα λοιπόν και τα κατάφερνα. Ύπνωση, διαλογισμος, τεχνικές χαλάρωσεις, πνευματικός οραματισμός κλπ. Χθες πήγα στην πόλη που μεγάλωσα, που μένουν οι "φίλοι" και οι ¨συγγενείς". Υπήρξε όντως διαφορά στην αντιμετώπιση τους (από μένα). Τουλάχιστον στην αρχή. Σιγά σιγά όμως επανήλθαν όλες εκείνες οι άχρηστες σκέψεις των τελευταίων 30 χρόνων. Όλος εκείνος ο μηχανισμός εκμηδένωσις του εαυτού μου, τα νεύρα, η έλλειψη υπομονή, το ποτό και το ξενύχτι και όλη εκείνη η υποδούλωση στα υλικά αγαθά...μεσά σε μια μέρα νοιώθω πως είμαι πάλι στη αρχή. Όπως μέχρι χθες ένοιωθα πως είχα προχωρήσει 1000 χρόνια τώρα πήγα πάλι πίσω. Ακόμη και εκείνο το ηλίθιο αίσθημα βαρεμάρας και ανυποταγής στο να γίνω καλύτερος, ακόμη και αυτό επέστρεψε.
    Δεν είναι απλά δειλία αγάπητή μου, είναι η συνήθεια της δειλίας. Και οι συνήθειες δεν κόβωνται πάντα εύκολα. τουλάχιστον όχι με αυτούς που έγιναν, ας πούμε η αιτία να δημιουργηθούν, τριγύρω. Άσε τις κοπέλες να κάτσουν εκεί. Κέρασε τες έναν καφέ...και πές τους απαλά στο αυτί πως μια από τις τρεις σας πρέπει να φύγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η καλωσύνη στα όρια της βλακείας θα φύγει μαζί με αυτήν
    :)))))))
    Αναγεννιέται ο Υδροχόος που δεν τον σταματά τίποτα
    Φόρτσα Lilith κι ας το καταλάβει
    να φύγουν μια ώρα αρχύτερα κι οι δυό:)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Αθάνατο πνεύμα!:)
    Μια μέρα κραιπάλης δεν αλλάζει όσα κατάφερες μέχρι τώρα με τις τεχνικές που σε βοήθησαν
    Η συνήθεια είναι κάτι πολύ δυνατό για να ξεπεραστεί απο την μια μέρα στην άλλη
    όμως ξεπερνιέται και η πιο δυνατή συνήθεια με τις τεχνικές που ακολουθείς



    ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ


    όλα ξεπερνιούνται
    αρκεί να ξέρουμε ποιοί θέλουμε να είμαστε
    και αυτό θα γίνουμε
    απλά πρέπει να είμαστε σαφείς στο τι θέλουμε

    ακόμα και αυτοί που έγιναν οι αιτία για το συναίσθημα της δειλίας πρέπει να αντιμετωπιστούν
    σαν η αιτία για αναγέννηση

    Είμαστε τέσσερις και θέλουμε να διώξουμε τις δύο παρείσακτες
    Δεν την κερνάω άλλο καφέ
    ούτε θα δεχτώ να με ξανακεράσει

    Συνέχισε την πορεία σου και θα σε βγάλει εκεί
    που θα οραματιστείς
    εκεί που ο μόνος που θα επηρρεάζει στον εαυτό σου θα είσαι εσύ
    Τα ίδια λέω και στον εαυτό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προτείνω να καθαρίσεις τα τσάκρα σου
    μάλλον τράβηξες αρνητισμό στην πόλη που πήγες
    Οι σκέψεις προέρχονταν απο αυτούς γύρω σου και το υποσυνείδητο σου τις αναγνώρισε σαν οικείες
    Δεν είναι όλες οι σκέψεις μας δικές μας
    αυτό να θυμάσαι και να προσπαθείς να διώχνεις όσες περισσότερες μπορείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ και η τολμηρή πρέπει να μείνουμε
    για να γίνω πάλι ένα μαζί της

    Μην ξεχνάς πως η τωρινή εγώ επέτρεψα στην άλλη την δειλή να υπάρχει

    άρα η παλιά εγώ η τολμηρή πρέπει να νικήσω σε αυτόν τον πόλεμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τα μάτια δεν αλλάζουν. στο πέρασμα του χρόνου. τα μάτια βαθιά μέσα. και αν οι φωτιές γίνονται φλόγες στο πέρασμα του χρόνου ή και απλά καπνός, φωτιά πάλι θα γίνουν σαν έρθει η ώρα.
    καλησπέρα σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Basnia!:)
    Έχεις δίκιο,τα μάτια δεν αλλάζουν
    κι όσα βιώνουμε κι όσα νιώθουμε εκεί αποτυπώνονται,στην ματιά
    Ελπίζω τώρα να είναι η ώρα και να ανάψει
    πάλι η φλόγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περνουσαν οι μερες,περνουσαν οι μηνες,περνουσαν τα χρονια κι εγω παντα εκανα αυτο που αρεσε στους αλλους,μ αρεσε και μενα να δινομαι τοσο πολυ στους αλλους και να μη δινω τιποτε στον εαυτο μου.Μια μερα κοιταξα και γω στον καθρεπτη και ειδα να με κοιτα μια αγνωστη συνοφρυωμενη γυναικα.Τρομαξα!Κοιταξα πισω μου να δω ποια ηταν.Μα πισω μου δεν ηταν κανενας.Ημουν εγω με ολο το χαλι του χαμενου μεγαλειου μου.Δεν εχασα καιρο.Ντυθηκα στολιστηκα κι ετρεξα να...με βρω.Γεμισα μια τσαντα καλυντικα κι αρωματα κι αλλη μια τσαντα με φρουτα και λαχανικα με βοτανα και μπαχαρικα,εκανα"κουρα"με ολα αυτα.Αρχισα πεζοπορια τα Σαββατοκυριακα στα ορεινα,κολυμπι μολις ερχονταν το θερος και σιγα σιγα αρχισα να βρισκω ξανα τον παλιο καλο εαυτο μου.Καιπροσπαθω ,συνεχεια προσπαθω με θεληση και αυτοσεβασμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Καίτη:)
    Καλωσόρισες!
    Χαίρομαι που σιγά΄σιγά ξαναβρίσκεις τον εαυτό σου
    Σε τέτοια φάση είμαι κι εγώ
    ακόμα προσπαθώ κι είμαι σίγουρη πως θα με ξαναβρώ
    Μου έδωσες καλή ιδέα με την πεζοπορία:)
    Είπες και τις λέξεις κλειδιά
    Θέληση,αυτοσεβασμός
    Να είσαι καλά Καίτη και να ευημερείς απο δώ και πέρα εκπληρώνοντας τα όνειρα που άφησες πίσω

    Φιλιά
    και θα 'ηθελα να έχεις ιστοσελίδα να σε επισκεφτώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατα τη διαρκεια της προσπαθειας μου για την αναννεωση μου ξεκλεψα λιγο χρονο απο το χρονο των εργασιων μου και αφου διηνυσα με ταξι μες στη ζεστη,αν θυμαμαι καλα ηταν Μαιος,του μεσημεριου εφτασα στο καταστημα υποδηματων που ηθελα.Αριστερα αμα τη εισοδω μια ανοιχτη ραφιερα με υποδηματα διαφορων σχεδιων.Χαζευα με πολυ ενθουσιασμο.Απεναντι μου βλεπω μια ωραια κυρια να με κοιτα,της χαμογελω μου χαμογελα,σκυβω για να δω και τα αλλα υποδηματα στο πισω μερος της ραφιερας,σκυβει κι αυτη και τα κεφαλια μας συναντηθηκαν στον...καθρεπτη του καταστηματος.Μπροστα μου η ωραια κυρια...ημουν εγω με ολο το μεγαλειο της ανανεωσης στην οψη,που μητε και τωρα γνωρισα.Ακραιες καταστασειςΚι ευχαριστω το υεο που δεν ειμαι μονη βεβαια,αλλ ομως συνεβησαν δεν ηταν φαντασιωση.Καλη επιστροφη στις δουλειες και στα θρανια.Ιστοσελιδα δεν εχω.Για την ωρα παρατηρω με πολυ ενδιαφερον τους ιστοχωρους οπου πλοηγουμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγγνωμη Greek Rose μου μπερδευτηκαν μερικες προτασεις προς το τελος,δεν ξερω ακομη να αλλαζω παραγραφους και γι αυτο.Το σωστο ειναι."Ακραιεςκαταστασεις βεβαια,αλλα ομως συνεβησαν δεν ηταν φαντασιωση.Κι ευχαριστω το θεο που δεν ειμαι μονη,καθως βλεπω,στο χωρο αυτο.Σ ευχαριστω που με καλωσορισες και γω χαιρομαι που σε βρηκα.Πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα Καίτη!
    Έχει τύχει και σε μένα να δω το πρόσωπο μου
    ανάμεσα απο πολλούς καθρέφτες και δεν με γνώρισα γιατί ήμουνα αλλαγμένη
    περιποιημένη και με μετριοφροσύνη.... θα πω εκθαμβωτική
    αλλά έχει τύχει να με δω και και να μην με γνωρίσω και να αναρωτιέμαι πως κυκλοφορώ....
    δεν είμαι εγώ αυτή
    και εξωτερικά κι εσωτερικά

    ας μην κρυβόμαστε η καλή εμφάνιση τονώνει το ηθικό κι ανεβάζει την αυτοπεποίθηση!
    Έχεις να δώσεις στο διαδίκτυο Καίτη
    εύκολα το αντιλαμβάνεται κάποιος
    Προτείνω να το σκεφτείς:)
    Καλό Φθινόπωρο Καίτη με υγεία,ευτυχία και πολύ αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καίτη μου τώρα είδα το διευκρινιστικό σχόλιο σου
    Μην ανησυχείς,έχω συνηθίσει να διαβάζω μέσα κι ανάμεσα απο τις γραμμές
    Κατάλαβα τι εννοούσες:)
    Δεν είσαι μόνη Καίτη
    είμαστε αρκετοί που έχουμε βιώσει διάφορα
    Ας είμαστε όλοι μας καλά κι ευτυχισμένοι
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή