Τρίτη, 25 Αυγούστου 2009

Χτίζοντας το αύριο

Εγώ γελούσα,τραγουδούσα,χόρευα,αστειευόμουνα
Εγώ νοιαζόμουνα για το τώρα προσδοκώντας ασυναίσθητα χαρούμενο αύριο
κι εγώ ζούσα το τώρα περιμένοντας το αύριο
κι ήμουνα ευτυχισμένη

Εσύ βιαζόσουν να φτάσεις στο αύριο
εσύ νοιαζόσουνα για το αύριο
δεν γελούσες ,δεν χόρευες,δεν τραγουδούσες δεν αστειευόσουν πολύ καθώς το άφηνες για αύριο
κι ήσουνα χαρούμενη που θα τα έκανες την κατάλληλη στιγμή που ήταν αύριο
που θα είχες οικονομική σιγουριά ,που θα αποκτούσες δόξα και πλούτη

Έχεις αποκτήσει αρκετά μα δεν γελάς πολύ που να βρείς την ευκαιρία
πρέπει να δουλεύεις ασταμάτητα για να μπορείς να γελάς αύριο

Κι απο την άλλη όχθη εγώ σκεφτόμουνα πως ίσως έπρεπε να ακούσω τις παροτρύνσεις
που λειτουργούσαν σαν υποβολές στο υποσυνείδητο μου
να σκεφτώ μόνο για το αύριο καθώς τα χρόνια περνάνε όπως μου λές και πότε θα αποκτήσω οικονομική σιγουριά σπίτια,καταθέσεις και δόξα

και δεν γελούσα ,δεν χόρευα,δεν τραγουδούσα για να χτίσω το αύριο
κι η χαρά θύμωσε μαζί μου και πέταξε μακριά

Η χαρά ήταν πάντα η δημιουργός δύναμη μου και χωρίς αυτήν δεν μπορούσα
να δημιουργήσω
μάταια πάλεψα ,το αποτέλεσμα δεν μπορούσε να είναι δημιουργικό χωρίς χαρά


και ξανάρχισα να γελώ,να χορεύω να αστειεύομαι κι ας με έκανες να βρεθώ υπό το μηδέν
με ζεσταίνει η χαρά και το γέλιο
και κατάλαβα πως όταν είσαι ευτυχισμένος στο τώρα ακολουθεί ευτυχισμένο το αύριο

και η διαφορά είναι πως εγώ είμαι ευτυχισμένη που νιώθω χαρά τώρα
κι εσύ ικανοποιημένη που θα χαρείς αύριο

χωρίς να σκεφτείς πως ίσως να μην υπάρχει το αύριο

17 σχόλια:

  1. μερικές φορές μοιάζει να ξεχνάμε πως δεν υπάρχει σήμερα. σαν ξεχνάμε τις ανάσες μας. και είναι αυτές ακριβώς που μας θυμίζουν το τώρα. απλά αναπνέοντας.
    καλό σου βράδυ! να γελάς. να χορεύεις. στο τώρα. και στο αύριο. και ας μην υπάρξει αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Basnia
    έχεις δίκιο
    πρέπει να θυμόμαστε πως ότι έχουμε είναι το τώρα
    Να το ζείς ευτυχισμένα γελώντας,χορεύοντας,πετώντας!
    Μια στιγμή είναι η ζωή μας
    που διανύθηκε,διανύεται,θα διανυθεί!

    Καλή σου νύχτα:)

    παράδειγμα
    Την μια στιγμή διάβαζα το σχόλιο και την άλλη είχε διακοπή το ίντερνετ:)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "και δεν γελούσα ,δεν χόρευα,δεν τραγουδούσα για να χτίσω το αύριο
    κι η χαρά θύμωσε μαζί μου και πέταξε μακριά"

    Δεν πέταξε μόνο η χαρά μακριά.
    Όλος ο... στόλος χάθηκε! :)
    Η υγεία, η ομορφιά, η στοργή για τον εαυτό μας και τους άλλους...
    Έξω φρενών έγιναν και εξαφανίστηκαν!

    Σημασία έχει να θυμάσαι να αντικαθιστάς το σκοτάδι στις σκέψεις σου, με Φως.
    Αν το κάνεις αυτό, το παρόν, το μέλλον, ακόμα και το παρελθόν φαντάζουν όμορφα!

    Φιλιά πολλά και χαίρομαι που έκανες την εμφάνισή σου!
    Κάθε φορά που περνούσα από δω, το blogάκι σου μου έκανε τα παράπονά του...
    Κατάθλιψη πήγε να πάθει το καημένο!
    Μην κοιτάς που δε σου έλεγε τίποτα... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Lilith!

    Έτσι είναι Lilith μου
    πετάνε και φεύγουν μακριά κι άντε ξαναβρές τα
    γιατί μας μαθαίνουν να ξεχνάμε το παρόν
    να ζούμε για το αύριο
    και να χτίζουμε το αύριο
    που δεν ξέρουμε αν υπάρχει καν

    ΄Φώς πολύ φώς για να φύγει το σκοτάδι απο την ψυχή,τις σκέψεις μας και την ζωή μας

    Το μπλογκακι μου είναι παραμελημένο τους τελευταίους μήνες
    ξεσκόνισα,έβγαλα τις αράχνες
    και το φρέσκαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να γελας, να χορευεις,ν αγαπας,να ζεις μες το φως και να μη φοβασαι το αυριο θαρθει και θα ναι ομοιο με το χθες γεματο γελια και χαρες.Μακροζωια χαριζουν τα γελια οι χαρες και οι ηδονικες στιιγμες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Ρόζα!:)
    καλωσόρισες!
    Σ'ευχαριστώ Ρόζα
    απο δώ και πέρα αυτή θα είναι πάλι
    η φιλοσοφία μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημερα καλη μου.Πρωι-πρωι σε σκεφτηκα,καλωσευρηκα,σ ευχαριστω και γω για το καλωσορισμα.Καλες μερες απο δω και μπρος σε ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Ρόζα:)
    Σέυχαριστώ που με σκέφτεσαι!
    Καλές μέρες εύχομαι με υγεία,αγάπη,ευημερία κι ηρεμία
    Θα με ενδιέφερε αν έχεις ιστοσελίδα να σε επισκεφτώ
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα σας

    Φεύγει κι αυτό το καλοκαίρι...
    και ήδη αρχίσαμε να σκεφτόμαστε πως δεν περάσαμε τόσο καλά όσο θα΄θέλαμε...
    ακριβώς γιατί το περιμέναμε τόσο πολύ να έρθει..
    ξέρεις...σοφότοτατο ελληνικό ροδο.
    μου θύμισες κάτι που είχε συμβεί πριν πάρα πολλά χρόνια και θα το μοιραστώ μαζί σας ελπίζωντας να μην σας ξενερώσω.
    Πριν πολλά πολλά χρόνια στα 13 μου, είχα πάει σε μια καλοκαιρινή κατασκήνωση. Δεν πέρασα καθόλου καλά. Την επόμενη χρονιά ξαναπήγα. Πάλι δεν πέρασα καλά. Θυμάμαι λοιπόν την δεύτερη φορά όταν βρήκα τον εαυτό μου να αφηγείται το πόσο ωραία πέρασα την προηγούμενη χρονιά, ενώ αργότερα σκεφτόμαι "Τι βλακείες τους έλεγα, αφού δεν πέρασ ούτε πέρσι ωραία". Οι άνθρωποι χρειάζονται το παρελθόν και το μέλλον. Γιατί αυτά τους δίνουν ελπίδα. Νομίζεις πως είναι άγχος, αλλά στην πραγματικότα είναι ελπίδα με άγχος και απόγνωση μαζί. Και η εύκολη λύση. Το να σκέφτεσαι το μέλλον και να παρατάς το παρόν είναι εύκολο. Αλλά ένα καλογραμμένο σενάριο δεν έχει ποτέ ευκολίες. Κι ας τους άλλους να σε σπρώχνουν προς τα κάτω. Η χαρά και η ευτυχία, τους ανθρώπους τους φοβίζουν. Ξέρεις γιατί; Γιατί φοβούνται πως αν είσαι χαρούμενη με αυτά τα λίγα, σημαίνει πως εχεις βρει το νόημα της ζωής. Σιγά μην το βρήκες. Καλύτερα κολλημένοι στο μέλλον :). Καλό φθινόπωρο σε όλους. καλως ήρθες στην παρέα Ρόζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Αθάνατο πνεύμα!)
    Ευπρόσδεκτη κάθε εμπειρία,σκέψη,άποψη που θές να μοιραστείς μαζί μας!
    Καλά τα λες,ελπίζουμε,αγχωνόμαστε,προσδοκούμε
    αλλά αν προσκολληθούμε σε οτιδήποτε
    μας ξεφεύγουν τα υπόλοιπα
    Αν προσκολληθώ π.χ. στο παρελθόν τίποτα και κανείς δεν θα μου δίνει αυτό που θέλω στο παρόν και μέλλον
    Αν ζω για το μέλλον περνάει το παρόν μου και γίνεται παρελθόν χωρίς να το καταλάβω
    Αν ζούμε το παρόν το νιώθουμε το αισθανόμαστε και δεν περνάει η ζωή χωρίς το να καταλάβουμε
    Αυτά που γράφω στην ανάρτηση αναφέρονται σε προσωπική εμπειρία
    Ξέρεις πόσο ευτυχισμένη ήμουνα πριν αρχίσω να σκέφτομαι το αύριο(μέλλον)
    Δούλευα,διασκέδαζα.έβλεπα τους φίλους και τις φίλες μου,βοηθούσα,γελούσα
    κι όταν άρχισα να επηρεάζομαι από άλλους σχετικά με το μέλλον το μόνο που απέκτησα ήταν άγχος
    Δεν είχα χρόνο για φίλους,διασκέδαση,γέλιο,χαρά
    Λάθος τρανό που υιοθέτησα μια νοοτροπία που δεν μου ταίριαζε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ακριβώς Greek Rose!!!
    Μέγα λάθος!
    Ποτέ δεν μπαίνεις σ' αυτή τη διαδικασία μόνος σου.
    Κάποιος σε "μυεί" σ' αυτή τη σκέψη.
    Και πραγματικά, άνθρωποι σαν εσένα και μένα, γίνονται πολύ δυστυχισμένοι όταν αναγκάζονται να "χτίσουν το αύριο" ΤΩΡΑ!
    Όταν κάνεις σχέδια για το μέλλον, ο Θεός σε βλέπει και γελά! Ξεκαρδίζεται, συγκεκριμένα! :)

    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Lilith!
    Με λίγα λόγια διατύπωσες την ουσία του θέματος!
    Προσπαθούμε κι αναλωνόμαστε και αγχωνόμαστε για ένα αύριο που δεν είναι καν στο χέρι μας
    ή έλευση του
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Και πραγματικά, άνθρωποι σαν εσένα και μένα, γίνονται πολύ δυστυχισμένοι όταν αναγκάζονται να "χτίσουν το αύριο" ΤΩΡΑ!"

    :)Γειά σου Λίλιθ. Όπως το είπες είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελληνικό ρόδο :)
    Δεν κατάλαβα ακόμη απο που μπορώ να σου στείλω email. Δεν το βρήκα πουθενά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα Αθάνατο πνεύμα!
    το έβαλα στο προφιλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αθανατο πνευμα σ ευχαριστω για το καλωσορισμα.Και απο μενα καλωσευρηκα.Greek Rose Καλημερα καλη μου.Καλες Φθινοπωρινες μερες και νυχτες φυσικα.Οι μερες του φθινοπωρου εχουν το δικο τους χρωμα και οι νυχτες εχουν το δικο τους αρωμα.Δεν εχω ιστοσελιδα ακομα.Ειμαι "πολυ νεα" στο χωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Ρόζα!
    Καλό φθινόπωρο καλή μου
    με όλα τα υπέροχα χρώματα και τα γλυκά συναισθήματα που φέρνει αυτή η όμορφη εποχή
    Οι μέρες και οι νύχτες να είναι γεμάτες με υγεία,αγάπη και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή