Πέμπτη, 1 Οκτωβρίου 2009

Πως θα ήθελα να είναι η δασκάλα μου

Θέλω η δασκάλα μου να μου χαμογελά ακόμα κι αν κάτι την απασχολεί πολύ
όπως η μαμά μου όταν βρίσκεται στην δουλειά της δεν έχει
παρά να αφήσει τα προβλήματα της έξω απο την πόρτα της εργασίας της
Όταν η κυρία μου δεν χαμογελά νομίζω πως έχει θυμώσει για κάποιο λόγο μαζί μου
Θέλω να έρχεται πάνω απο το θρανίο μου να ελέγχει αν έχω γράψει σωστά τις ασκήσεις
και να με βοηθά να διορθώσω το λάθος
Να με βοηθά να κάνω τις ασκήσεις στο τετράδιο εργασιών μέσα στην τάξη μου κι όχι να μου τις βάζει να τις κάνω όλες στο σπίτι,έχω πολλά μαθήματα να κάνω και δεν μου μένει χρόνος σαν παιδάκι να παίξω ή να ασχοληθώ με άλλες δραστηριότητες
όπως με τον αθλητισμό που μου αρέσει πολύ

Θέλω η δασκάλα μου να με ενθαρύνει για να παίρνω δύναμη και να προσπαθώ περισσότερο
Θέλω η δασκάλα μου να είναι ευγενική μαζί μου και να μην μου φωνάζει,μου αρέσει να είμαι ήρεμη και οι δυνατές φωνές με ταράζουν με αποτέλεσμα να αποσυντονίζομαι και ξεχνώ κι αυτά που ήδη ξέρω
Θέλω η δασκάλα μου να είναι ήρεμη ,ευγενική και συνεργάσιμη με την μαμά μου καθώς η μαμά μου δεν θέλει τίποτα παραπάνω απο το να ενημερωθεί για την πρόοδο μου
Θέλω η δασκάλα μου να μην διαμορφώσει εντύπωση για μένα απο την πρώτη στιγμή όπως δεν κάνω εγώ για την κυρία μου κι αφήνω τον καιρό να μου δείξει ότι είναι καλή κι ας μας φωνάζει και γκρινιάζει τις πρώτες μέρες
κι αν μια φορά σαν παιδάκι κάνω μια αταξία να έχει την κατανόηση να καταλάβει πως σαν μικρό παιδί φέρομαι κάποιες φορές σαν αυτό που είμαι,ένα παιδί

Θέλω η δασκάλα μου να καταλάβει πως πρέπει να με βοηθήσει να μάθω
πως να φέρομαι υπεύθυνα
γιατί η υπευθυνότητα είναι στοιχείο που λείπει απο πολλούς μεγάλους και θέλω να το αποκτήσω
και να μην περιμένει να φερθώ υπεύθυνα εννοώντας πως πρέπει να καταλαβαίνω όλα όσα λέει
γρήγορα ,νευρικά και βιαστικά χωρίς διάθεση να επαναλάβει και να ρωτήσει αν το κατάλαβα
Θέλω η δασκάλα μου να κατανοήσει πως και η δική μου μαμά εργάζεται και χρειάζεται 'ωρες ξεκούρασης και εποικοδομητικές ώρες μαζί μου και πως ωφέλιμος χρόνος μαζί μου δεν είναι μόνο το διάβασμα κι αν διαβάζουμε τόσες ώρες την ημέρα ξεκουραζόμαστε μόνο όταν πάμε για ύπνο
Θέλω η δασκάλα μου να καταλάβει πως αν η μάθηση γίνεται στο σπίτι κι αν η γνώση αποκτάται στο σπίτι δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνουμε σχολείο ,θα μας δίδασκαν οι μαμάδες μας.

Θέλω η δασκάλα μου να καταλάβει πως το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι λειτούργημα
και χρειάζεται καλή διάθεση,πολύ υπομονή και ατσαλένια νεύρα
Θέλω η δασκάλα μου να θυμηθεί πως κάποτε ήταν κι αυτή παιδί και μαθήτρια και πως και η ίδια
ήθελε να έχει μια δασκάλα ήρεμη,ευγενική,συνεργάσιμη ,χαμογελαστή,υπομονετική
που να ξέρει να επιβάλλεται στην τάξη της με την καλωσύνη της και να επιβραβεύει τις προσπάθειες μας κι εμείς θα την ανταμοίβουμε με την υπακοή μας και θα προσπαθούμε περισσότερο,θα είμαστε η πιο καλή τάξη του σχολείου
αφού θα έχουμε την πιο καλή δασκάλα του κόσμου!

31 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ !......ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΥΔΡΟΧΟΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Ελένη!
    Καλό μήνα!
    Το έχω προσέξει πως είσαι κι εσύ Υδροχόος Ελένη:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα καλό μου παιδάκι.

    Καταλαβαίνω ότι τα θέλεις όλα αυτά, αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι η δασκάλα σου θα ήταν έτσι όπως την περιγράφεις, αν είχε γίνει δασκάλα γιατί ήθελε να γίνει.
    Αν το να διδάσκει παιδάκια σαν και σένα (όχι μόνο την αλφαβήτα, αλλά ήθος και χαρακτήρα και... ζωή) ήταν το όνειρο της ζωής της!
    Αν δεν μπορούσε να φανταστεί τον εαυτό της να κάνει τίποτε άλλο σ' αυτή τη ζωή, από το να είναι ανάμεσα σε παιδάκια.
    Θα ήταν έτσι αν παρόλο του ότι θα είχε μεγαλώσει, θα είχε παραμείνει παιδί.
    Με λίγα λόγια, θα ήταν έτσι αν αγαπούσε αυτό που κάνει.
    Για παράδειγμα...
    Όταν η μαμά σου σε διακόπτει από το παιχνίδι για να διαβάσεις ένα μάθημα που δεν αγαπάς, θα το κάνεις καλά; Δε θα είσαι εκνευρισμένος και συνέχεια θα σκέφτεσαι ότι θα προτιμούσες να είσαι κάπου αλλού;
    Έτσι κι' αυτή.
    Γιατί δυστυχώς, όταν ήρθε η ώρα να διαλέξει επάγγελμα, σκέφτηκε ότι αυτή η ωραία ΜΟΝΙΜΗ θέση της δασκάλας θα ήταν πολύ ωραία μιας και θα της πρόσφερε 3 φορές το χρόνο διακοπές και ένα συμπαθητικό μισθό.
    Έτσι τώρα, αυτή η γυναίκα, βρέθηκε να είναι η δασκάλα σου! Κι' εσύ τώρα, ανάμεσα στα άλλα που πρέπει να μάθεις απ' αυτήν, θα είναι και το να κάνεις πάντα αυτό που αγαπάς, για να αγαπάς τον εαυτό σου και να σ' αγαπάνε και οι άλλοι.
    Δεν ξέρω πώς θα το καταφέρεις...
    Ελπίζω η μαμά και ο μπαμπάς σου να τα καταφέρουν καλύτερα απ' αυτήν!

    Καλή τύχη, λοιπόν, σού εύχομαι μικρό μου και μην ξεχνάς ότι έχεις πολύ δρόμο ακόμα μπροστά σου.
    Προσπάθησε να κάνεις ό,τι καλύτερο μπορείς για τον εαυτό σου και άσ'τη δασκάλα σου. Πάρε και απ' αυτήν ό,τι καλό έχει να σου δώσει (αν έχει κάτι) και προχώρα μπροστά.
    Θέλεις, το ξέρω.
    Όλοι θέλαμε! :)

    Φιλιά και καλή χρονιά να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Lilith!
    Ωραίο κι εύστοχο το σχόλιο σου απο την πρώτη έως την τελευταία γραμμή!
    Εμπνεύστηκα την ανάρτηση απο τα παράπονα που ακούω απο παιδιά και γονείς
    Δεν θέλησα να τοποθετηθώ στην ανάρτηση
    και τοποθετούμαι εδώ στα σχόλια
    αλλά τι να γράψω παραπάνω αφού τα είπες όλα εσύ!
    Υπάρχουν καλοί εκπαιδευτικοί με προοδευτικό μυαλό κι όρεξη να διδάξουν τα παιδιά αλλά υπάρχουν και εκπαιδευτικοί που απλώς είδαν το επάγγελμα σαν αποκατάσταση
    Θυμάμαι που γύριζα σπίτι και δεν χρειαζόταν να διαβάσω γιατί τα θυμόμουν απο την καλή παράδοση των δασκάλων μου κι απλά έγραφα για να μην πάω χωρίς να έχω γράψει.
    Έχω γνωρίσει υπέροχες κοπέλες που αγαπούν τα παιδιά και έχουν όρεξη να διδάξουν
    αλλά γνώρισα και δασκάλους που είναι "πάγοι",απλησίαστοι απο γονείς και παιδιά
    και θεωρούν πως όλα πρέπει να μαθαίνονται στο σπίτι
    Μετάθεση ευθυνών στους γονείς
    να μαθαίνουν τα παιδιά τους οι ίδιοι να γράφουν και να διαβάζουν
    και να μην προλαβαίνουν να δουλέψουν και να ξεκουραστούν

    Φιλιά καλή μου κυρία Lilith!
    κι ευχαριστώ για τις ευχές για καλή σχολική χρονιά!:)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι λειτούργημα το να είσαι δάσκαλος/καθηγητής. και πολλοί το βλέπουν απλά σαν επάγγελμα. ξεχνώντας πως και πώς συμμετέχουν διαμορφώνοντας χαρακτήρες.
    οι δικοί μας δάσκαλοι πάντως από χαστούκια και σπασμένους χάρακες στις παλάμες ουκ ολίγες φορές.
    καλησπέρα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Basnia!
    Είναι γεγονός όπως εύστοχα παρατήρησες ότι συμμετέχουν στην διαμόρφωση χαρακτήρων και το ξεχνούν
    Η διαμόρφωση του χαρακτήρα είναι σημαντικότερη κι απο την εκπαίδευση
    όπως και η ψυχολογία των παιδιών
    Είχαμε κι εμείς ένα δάσκαλο στο δημοτικό που χτυπούσε με τον χάρακα όποιον αργούσε
    Θυμάμαι που τον παρακαλούσαν να μην τα χτυπήσει γιατί είχαν ξυλιασμένα χέρια απο το κρύο και δεν έκανε πίσω ο απάνθρωπος
    Τι θυμήθηκα τώρα........κάποια πράγματα χαράζονται βαθιά στο μυαλό ενός παιδιού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Greek Rose,
    συμφωνώ με τον basnia ότι είναι λειτούργημα το να είσαι δάσκαλος. Βέβαια λίγοι απ' τους εκπαιδευτικούς το αντιλαμβάνονται αυτό. Το βόλεμα της μονιμότητας είναι συνήθως αυτό που τους ωθεί στην διδασκαλία κι όχι η αγάπη προς τα παιδιά.
    Πολλοί εκπαιδευτικοί είναι φανερό ότι κάνουν τα πάντα με μισή καρδιά και βιαστικά, ίσα να περάσει η ώρα... δυστυχώς.
    Ευτυχώς για μένα, είχα έναν δάσκαλο που ήθελε πολύ ν' ασχοληθεί με τα παιδιά. Κι όλοι εμείς που δίδασκε ήμασταν η πραγματοποίηση του όνειρού του.

    Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα Ανεμοδούρα!
    Συμφωνώ κι εγώ με τον Basnia
    και με σένα
    ότι είναι λειτούργημα
    Έτσι νομίζω κι εγώ πως το κάνουν με μισή καρδιά
    κοιτώντας να περάσει η ώρα
    Κι εγώ ήμουνα τυχερή με τις δασκάλες μου
    και τις καθηγήτριες μου γιατί κάναν τόσο καλή παράδοση που τα θυμάμαι ακόμα όσα μου δίδαξαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Greek Roze
    Καλησπερα
    Ετσι οπως θα ηθελες να ηταν η δασκαλα σου ηταν η δικη μου δασκαλα.
    Η μαμα μου ηταν και η δασκαλα μου.Εδινε μονο μπατσακια που ζεσταιναν τα μαγουλακια.Εγω εχω φαει τα περισσοτερα.
    Για να μη λενε τα παιδια πως μου κανει τα χατηρια,μου ελεγε στο σπιτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Καίτη!:)
    Μου έλειψες!
    Χαίρομαι που μαθαίνω πως η μαμά σου ήταν η δασκάλα που όλοι θα θέλαμε να έχουμε!
    Θα σου ταίριαζε να είσαι εκπαιδευτικός
    με την εκπαίδευση που έλαβες και με το πρότυπο που είχες θα ήσουνα ιδανική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ.ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ.ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα SKROYTZAKOS!
    Καλωσόρισες!και καλό μήνα!
    Σ'ευχαριστώ για τον καλό σου λόγο!
    'Ανθρωποι είναι κι αυτοί κι έχουν διάφορα προβλήματα
    κι άλλοι το βλέπουν απλά σαν ένα καλό επάγγελμα αλλά δεν φταίνε τα παιδάκια
    κι όπως σωστά λες δίνουν πρότυπα και διαμορφώνουν χαρακτήρες
    και μην ξεχνάμε τα παιδιά μιμούνται τα παραδείγματα των μεγαλων.

    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kαλησπερα Greek Roze
    Σ'ευχαριστω καλη μου.
    Σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια.
    Ετσι ειναι...
    ...Φ.Σ.Α.Π.Θ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και παλι καλησπερα Greek Roze.
    Σ'ευχαριστω καλη μου.
    Σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια.
    Εκει ειμαι...στη Φ.Σ.Α.Π.θ.
    Και παλι σ'ευχαριστω.
    Καλη νυχτα γλυκια μου Greek Roze.
    Καληνυχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Καίτη!
    Ευχαρίστηση μου Καίτη να πω τα καλύτερα
    αυτά που η ψυχή μου νιώθει!
    Είμαι χαρούμενη και νιώθω τυχερή που το ιντερνετ έφερε κοντά μου ξεχωριστούς ανθρώπους
    Επίσης χαίρομαι που έχω στην παρέα μου μια φιλόσοφο με "βούλα"
    Σε φιλώ
    και εύχομαι να έχεις μια πολύ καλή μέρα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άλλη μια καλή ανάρτηση :)
    Φυσικά νομίζω πως ζητάς πολλά μιας και πλέον ζούμε σε μια άκρως υλιστική και καπιταλιστική κοινωνία που το πρότυπο του δάσκαλου "διδάκαλου-καθοδηγητή" έχει δυστυχώς εκλείψει. Είναι φυσικά και κάποια άλλα πραγματάκια. Αλλάζουμε πολλούς δασκάλους και καθηγητές με πολλές φιλοσοφίες, ακούμε πολλά και βλέπουμε λίγα, συνήθως αντίθετα με αυτά που ακούμε. Όσο για το βολεμένο επάγγελμα του δασκάλου. Στην Κύπρο ο 1ος μισθός του είναι 1800 ευρώ. Είναι φυσικό να θέλουν να γίνουν δάσκαλοι. Θεωρείτε "κοινωνικά" καλό επάγγελμα. Δυστυχώς όμως δεν είναι τόσο εύκολο να είσαι δάσκαλος. Οι γονείς οι ίδιοι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ το παιδί τους να έχει καλό δάσκαλο, γιατί τότε θα ερχόταν το παιδί στο σπίτι και θα έλεγε. "Μα η δασκάλα μου είπε πως αν σέβομαι τους γονείς μου και διαβάζω και είμαι καλό παιδί τότε δεν θα μου θυμώνετε, ενώ εσύ με βρίζεις όλη την ώρα και προτιμάς να βλέπεις τον Λαζόπουλο απο το να παίζεις μαζί μου". Άσε...προσπάθησε να γίνεις το πρότυπο που έχεις στο μυαλό σου και ίσως θα "σώσεις" την ζωή 2-3 παιδιών, κάτι πολύ σημαντικό, αλλά ως εκεί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Αθάνατο πνεύμα!
    Σ'ευχαριστώ
    Αυτό που λες πως οι γονείς δεν θέλουν να έχουν τα παιδιά καλούς δασκάλους στηρίζεται σε μεμονωμένο περιστατικό?
    όπως και να έχει διαφωνώ πως δεν θέλουν οι γονείς να έχουν καλούς δασκάλους τα παιδιά
    Οι γονείς θέλουν να έχουν οι δάσκαλοι τα παραπάνω χαρακτηριστικά που αναφέρει το παιδάκι της ανάρτησης:)
    Σε πληροφορώ ότι οι γονείς είναι αυτοί που λένε στα παιδιά "αν είσαι καλό παιδί και διαβάζεις θα σε αγαπάει η δασκάλα και θα σε προσέχει"
    Αν το κλίμα στο σπίτι είναι όπως λες παραπάνω,αν η οικογένεια είναι προβληματική αυτό δεν σημαίνει πως δεν δικαιούται το παιδί να έχει καλή δασκάλα που να του λέει να είναι καλό παιδί και να το βοηθάει να μαθαίνει
    Όταν στο σχολείο γίνεται καλή δουλειά και δεν υπάρχει όγκος γραψίματος και διαβάσματος στο σπίτι θα προλαβαίνει η μαμά να δει τηλεόραση και να παίξει το παιδί:)
    Η μαμά που δουλεύει χρειάζεται ξεκούραση και χρόνο με το παιδί κι όχι να διαβάζουν μέχρι να κοιμηθούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. :) Εγώ δεν είπα πως δεν δικαιούται το παιδί να έχει καλή δασκάλα. Φυσικά και δικαιούται. Οπως δικαιούται να έχει και χρόνο να παίξει και η μαμά να δει τηλεόραση.
    Απλά λέω ότι το πρόβλημα είναι κοινωνικό. Οι περισσότερες οικογένειες θα μπορούσαν πολύ εύκολα να χαρακτηριστούν προβληματικές, όχι επειδή έχουν ένα γονιό ή οικονομικά προβλήματα αλλά γιατί οι γονείς δεν θέλουν να ασχοληθούν με τα παιδιά τους. Τα έκαναν επειδή "έπρεπε να κάνουν παιδιά" και τώρα απλά τα θεωρούν εμπόδιο. Μπορεί να μην το λένε ούτε στους εαυτούς τους, αλλά το βγάζουν με τις πράξεις τους. Μπορεί να σου ακούγεται βαρύ αλλά 9/10 οικογένειες που έχω δει έχουν αυτό το χαρακτηριστικό. Ναι, θα ήτανε καλύτερο να είχαν οι γονείς περισσότερο χρόνο. Σ'αυτό συμφωνώ. Αλλά πιστεύω πως βλέπεις μια ή δύο οικογένειες που είναι δεν είναι προβληματικές και αγνοείς το ότι σχεδόν όλες ΕΙΝΑΙ προβληματικές. Δηλαδή, ένα παιδάκι που στο σπίτι του ακούει βρισιές και τρώει ξύλο πόσα περιμένεις να κάνει μια δασκάλα, ειδικά στις μέρες μας. Οι δασκάλοι δεν είναι ψυχολόγοι. Οι περισσότεροι είναι απλά άτομα τα οποία όταν ήταν 18 χρονών επέλεξαν ένα σίγουρο επάγγελμα και μια καλή κοινωνική θέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό μου Αθάνατο πνεύμα κι αν οι οικογένειες είναι προβληματικές οι γονείς αγαπούν τα παιδιά τους και θέλουν το καλύτερο γι αυτά
    Σκέψου μόνο πόσες χιλιάδες ευρώ δίνουν οι γονείς για φροντιστήρια
    Ας μην μιλάμε για τις εξαιρετικές περιπτώσεις που οι γονείς τα θεωρούν στα αλήθεια βάρος
    Οι περισσότεροι όσο κι αν εκνευρίζονται με τις απαιτήσεις των παιδιών η με τις αταξίες τους εργάζονται διπλά για να τους δώσουν περισσότερα

    Συμφωνώ με την προσέγγιση σου στο κοινωνικό πρόβλημα της οικογένειας στις μέρες μας και παλιότερα
    Είναι ένα άλλο θέμα και θα το αναλύσουμε με την σειρά του!

    Τα 18χρονα μεγάλωσαν και δεν δικαιολογούνται πια
    Όπως κι αυτά τα 18χρονα που επέλεξαν άλλα επαγγέλματα
    Ποιος είπε να γίνουν οι δάσκαλοι ψυχολόγοι!
    Ας καταφέρουν να διδάξουν σωστά και να φέρονται σωστά σε παιδιά και γονείς
    και θα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Διάβασα το σχόλιο του basnia και θυμήθηκα ότι και εγώ είχα ένα δάσκαλο στο δημοτικό που μας βάραγε με βέργα.. Μάλιστα την είχε βάλει κάτω από την εικόνα.. πάνω στο πίνακα και την είχε ονομάσει "η αγία ράμβος"... (λολ) Είχα φάει μια στο χέρι από τη βέργα του.. στην ε'δημοτικού..Και ακόμη θυμάμαι το λόγο, ουσιαστικά δεν έφταιγα.. Επίσης έχω φάει χαστούκι ξανά στο δημοτικό από μια άλλη δασκαλα.. Καλά που τα θυμήθηκα!!\

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλωσόρισες Roadartist!
    Έτσι την έλεγε την βέργα?
    Με έκανες να γελάω σαν χαζή τα μεσάνυχτα
    χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    ακου "αγία ράβδος"!
    δεν στερούταν φαντασίας ο δάσκαλος σου
    κι ήταν και θρήσκος αφου την έβαζε στην εικόνα!

    Ένας γνωστός μου έφαγε χαστούκι απο δάσκαλο στο δημοτικό και απο τότε δεν ακούει σχεδόν καθόλου

    πλάκα-πλάκα με τα χρόνια αυτές οι αναμνήσεις γίνονται γλυκές!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Greek Roze Καλημέρα
    Μετά απο ένα ολιγοήμερο κρυολόγημα με τα γκούχ γκού και τις εκροές των ρουθουνιών...
    Εκοψα, βλέπεις, τις πορτοκαλάδες,νοιάστικα για τα παιδιά,μη παρουσιαστεί έλλειψη.
    Γέλασα με την "αγία ράβδο"του δάσκαλου του Ροαντάρτιστ.
    Ο δικός μου ο δάσκαλος ήταν περισσότερο θετικός,είχε τη βέργα του δίπλα του στην έδρα και χτυπούσε αβέρτα τα αγόρια που ήταν πολύ άταχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καίτη μου περαστικά!
    Αναρωτιόμουνα τι κάνεις κι ήσουν κρυωμένη
    Η "αγία ράβδος" μου έφερε ακατάσχετα γέλια
    χαχαχαχαχαχαχαχα
    Καμμιά φορά με άταχτα πρέπει να είμαστε αυστηροί
    αλλά αν η μέθοδος δεν φέρνει αποτέλεσμα πρέπει να δοκιμάζουμε να τα τιθασεύσουμε με άλλους τρόπους ευχόμενοι στην πορεία να συμμαζευτούν
    Μιας γνωστής μου ο γιός ήταν πολύ ατίθασος στο σπίτι και στο σχολείο μέχρι κάποια ηλικία
    Πέρασε Ευελπίδων και πήρε 20 στα μαθηματικά στις Πανελλαδικές
    Τα παιδιά με την ανυπακοή και την αταξία δηλώνουν απλά την προσωπικότητα τους
    κι εναπόκειται σε μας να τα πλησιάσουμε και να τα βοηθήσουμε να χτίσουν σωστά την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα τους
    Εμείς πρέπει να βρούμε τον σωστό τρόπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Greek Roze μου
    Σωστά πολύ σωστά
    Εμείς πρέπει να βρούμε το σωστό τρόπο
    Αλλά και ο ατίθασος γιός
    στη κατάλληλη θέση μου φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καίτη μου ,σωστά το επισήμανες
    Σε κατάλληλη θέση είναι ο ατίθασος γιός
    Σκέψου να είμαστε όλοι ήρεμοι και υπάκουοι
    και να μας τιθασεύουν εύκολα οι άλλοι ή να υπακούμε υπό τον φόβο τιμωρίας
    ποιος θα υπεράσπιζε εμάς και την πατρίδα μας!
    Όλοι έχουμε διαφορετική προσωπικότητα κι ευτυχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή εβδομάδα κοπελάρα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ήρθα να δω τί κάνεις.
    Καλά είσαι (ξέρω εγώ), οπότε φεύγω ευχαριστημένη κι ευχόμενη για ένα καλό βράδυ και μια καλύτερη Κυριακή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαρίνα μου, πολύ καλά ξέρεις εσύ!
    Είμαι καλά και ξέρω πως κι εσύ είσαι καλά:)
    Καλό βράδυ και καλή βροχερή ρομαντική Κυριακή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. και εγω θελω τετοια δασκαλα!!!

    καλο σαββατοκυριακο να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλό Σαββατοκύριακο inMUSIClost!
    κι εγώ τέτοια δασκάλα θα ήθελα
    αλλά μου κρύβεται:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή