Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2010

Μια ηλιαχτίδα που ζεσταίνει την ψυχή!



Η φίλη μου, η Ανεμοδούρα μου έδωσε το πρώτο μου βραβείο.
Με τίμησε η επιλογή της και την ευχαριστώ μέσα από την ψυχή μου!
Μαρίνα μου σ'ευχαριστώ!
Ο blogger-νόμος ορίζει να το δώσω με την σειρά μου σε 12 bloggers
Η επιλογή δεν είναι δύσκολη προς το παρόν:)
Με τυχαία σειρά στα ονόματα το βραβείο περνάει στους φίλους bloggers

LILITH

BASNIA

SAPFIROS

ELENH

EYRYNOOS

SKROYTZAKOS

XRHSTOS

EPI LEXEI

INMUSICLOST

KIRKH

ΤΑΓΜΑ ΑΓΓΕΛΩΝ

GELIOGRAFIES

Σας εκτιμώ όλους και σας διαβάζω επειδή ο καθενας σας εκφράζει μία πτυχή της ψυχής μου,κάποιες σκέψεις μου,αναζητήσεις και επιλογές

48 σχόλια:

  1. σε ευχαριστω πολυ .....τιμη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελένη μου δική μου χαρά και τιμή!
    αξίζεις πολλά περισσότερα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να είσαι πάντα καλά!
    σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!
    για την σκέψη. την τιμή.
    κάθε σου στιγμή φωτεινή χαμογελαστή αληθινή να είναι.
    πολύ καλησπέρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Basnia καλησπέρα σου!
    Σ'ευχαριστώ πολύ!
    Τιμή μου και ευχαρίστηση μου που έχω εσας να μοιραστώ τις σκέψεις ,τα όνειρα,τις ελπίδες,τις προσδοκίες και βραβεία:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Greek rose με Τιμάς διπλά!!

    ευχαριστώ πολύ για το βραβείο..
    θα το κρατήσω εντός μου όμως..
    δέν κρεμάω ποτέ μου βραβεία..
    είμαι λίγο τρελούτσικος βλέπεις :)

    σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα !!!

    καλησπέρα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευρύνοε δική μου η τιμή κι η χαρά που με επισκέπτεσαι και να μου χαρίζεις λίγο απο τον χρόνο σου!
    Δυστυχώς τελευταία διαθέτουμε αρκετό ελεύθερο χρόνο εμείς οι σκλαβωμένοι ελεύθεροι επαγγελματίες!
    Τουλάχιστον έχουμε την μπλοκογειτονιά μας να εκφραζόμαστε και να επικοινωνούμε
    Καλησπέρα σου
    και να θυμάσαι πως όλα θα πάνε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πού χάθηκες;;;
    Να γκρινιάξω;
    Εεεε;;;; :)))
    Τέλος πάντων... αφού εμφανίστηκες και ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ μάλιστα, δε θα πω τίποτα. ;)
    Σ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτό το όμορφο βραβείο.
    Μύρισε Άνοιξη!
    Θα το κρατήσω στην καρδιά μου (εκεί δεν σκονίζεται κιόλας) ;)

    Φιλιά πολλά πολλά!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Lilith μου
    Η έμπνευση μου είχε πάει διακοπές!
    Μην γκρινιάζεις!
    Μόνο στην καρδιά μας μπορούμε να τα κρατήσουμε
    Τα βραβεία είναι πάντα συμβολικά δίνουν χαρά στην καρδιά μας οπότε η θέση τους είναι εκεί!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπερα,γλυκεια ευαισθητη,ανησυχο πνευμα,φιλομαθεστατη υπαρξη και πολυασχολη GREEK ROSEΟΥΛΑ,Ξέρεις το βραβειο μου το εχεις δωσει απειρες φορες(καθε φορα που με επισκεπτεσαι ειναι και ενα μοναδικο βραβειο για μενα)Ομως ομολογω οτι τωρα εκανες την υπερβαση.Η μεγαλη μου χαρα πηγαζει απο την ομολογια σου :Η επιλογή δεν είναι δύσκολη προς το παρόν:)
    Αυτο ειναι η μεγαλυτερη τιμη.Σε ευχαριστω παρα πολυ που εχεις το θειο δωρο να κερδιζεις τους ανθρωπους.Κρατω το βραβειο επειδη η θεση του οπως την ορισες ειναι η καρδια μας,αυτο τα λεει ολα.Οσο για εμπνευση; τρωγοντας ερχεται η ορεξη!Προσεχε μην παχυνεις μονο:)Και το λεω αυτο, διοτι ειναι αδυνατον ειδικα εσυ να μεινεις απο εμπνευση!Κατι ξερουν οι υδροχοοι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ φίλε Sapfire να'σαι πάντα καλά !
    Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,μου δίνουν ιδιαίτερη χαρα!
    Η τιμή είναι δική μου!

    Είναι αλήθεια ότι σε επισκέπτομαι πολύ συχνά
    και η αιτία είναι τα ενδιαφέροντα θέματα που παρουσιάζεις!

    Υδροχόος κι εσύ Sapfire?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Greek Rose
    Καλημέρα
    Παρακαλώ να πάρεις και από μένα ένα βραβείο,εκτός συναγωνισμού,που ταιριάζει με τον ποιητικό τίτλο που ανέβασες,είναι ένα τρυφερό παλιό μου ποιηματάκι,αν μπορώ να το πω έτσι,τα ποιήματα δεν παλιώνουν ποτέ περισσότερο αυτά που μιλούν για ηλιακτίδες, λουλουδάκια,πεταλουδίτσες, πουλάκια,για τη φύση γενικά.

    Μια ηλιαχτίδα

    Μια αχτίδα του ήλιου ζεστή
    την Άνοιξη μας φέρνει
    και το πουλάκι που κελαηδεί
    τον κόσμο ομορφαίνει.

    Και τα μικρούλια τα παιδιά
    με αγάπη στη καρδιά τους
    το μικρό χριστούλι μας ευχαριστούν
    που είναι πάντα κοντά τους.

    Να μεγαλώσουν άξια
    να γίνουν παλικάρια
    τα τρυφερά βλαστάρια
    του κόσμου τα καμάρια.

    Της ψυχής τους η ανατολή
    σαν ήλιος να ζεσταίνει
    να απλώνεται να δένει με αγάπη,
    με ειρήνη,με λατρεία,με φιλία.

    Με πολλή αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Greek Rose
    Επανέρχομαι,μου διέφυγε ο τελευταίος στίχος.

    Επαναλαμβάνω για να ενώσω τον στίχο.

    Της ψυχής τους η ανατολή
    σαν ήλιος να ζεσταίνει
    να απλώνεται να δένει με αγάπη,
    με ειρήνη,με λατρεία, με φιλία,
    με μια ωραία ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σε ευχαριστω παρα πολυ...απο καρδιας!
    χαρηκα τοσο πολυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χάρηκα κι εγώ το ίδιο πολύ.Πέρασα από το όμορφο blog σου, παιχνίδισαν τα μάτια μου με τον έναστρο ουρανό του και η καρδούλα μου γέμισε χαρά με τα γελαστά μωρούλια.Χάρηκα πολύ πολύ και σ'ευχαριστώ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καίτη μου σ'ευχαριστώ για το υπέροχο ποίημα
    που μου αφιέρωσες!
    Κάθε επίσκεψη σου είναι ένα μεγάλο βραβείο για μένα και σ'ευχαριστώ πολύ!
    Με αγάπη και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. inmusiclost η ευχαρίστηση είναι και δική μου!
    Ετσι ένιωσα κι εγώ όταν μου το έδωσε η φίλη Ανεμοδούρα με το υπέροχο ιστολόγιο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κάθε φορά που σ' επισκέπτομαι νοιώθω καλύτερος άνθρωπος. Αυτή η ανάρτησή σου (και τα σχόλια των φίλων σου) με έκανε να νοιώσω περισσότερο άνθρωπος.
    Σου αξίζουν πολλά βραβεία φιλενάδα και μακάρι να στα δώσει η ζωή!
    Φιλιά πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανεμοδούρα μου γλυκειά
    κοίτα σε πόσους έδωσες χαρα!
    Σ'ευχαριστώ και πάλι και θέλω να σου πω ότι πραγματικά εκφράζεις μια πτυχή της ψυχής,ένα κομμάτι του εγώ μου
    Δες τις "συμπτώσεις"
    Κάναμε την ίδια μέρα την πρώτη μας ανάρτηση
    με περιεχόμενο προβληματισμού για την πορεία του κράτους
    Τα ιστολόγια μας είναι δίδυμα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑΡΓΗΣΑ ΑΛΛΑ ΗΡΘΑ ΤΕΛΙΚΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.ΑΞΙΖΕΙΣ ΠΟΛΛΑ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;ΧΑΘΗΚΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Skroutzako μου
    σ'ευχαριστώ πολύ!
    κι εσύ φίλε μου αξίζεις πάρα πολλά και σου εύχομαι να τα λαμβάνεις σε ευτυχία!
    Διαβάζω πολύ αυτό τον καιρό,έχω γίνει μελετηρή!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αφού οφείλεται στο διάβασμα η "εξαφάνισή" σου, θα περιμένουμε...
    ................
    ..............
    ............
    .........

    Τόσες τελείες μετά και ΑΚΟΜΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ;;;
    Χαχααχαχχαααααα!!! :)))

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΜΠΗΚΕ Η ΑΝΟΙΞΗ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σ' ευχαριστώ εκ βαθέων και να είσαι πάντα καλά και "αφόρητα" δημιουργική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλώς τον "επί λέξει"!
    Δική μου η ευχαρίστηση που μου δίνετε εσείς την δυνατότητα να διαβάζω τόσο ξεχωριστά μπλοκς
    Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ,ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΑΒΓΑ,ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΝΙΑ :)))))


    ΧΑΘΗΚΕΣ.ΟΛΑ ΚΑΛΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ελπίζω να είσαι καλά...
    ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΙΙΙΙΙΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!
    Ακούστηκα αρκετά ή να ξαναφωνάξω; :)))

    Φιλιά πολλά πολλά και Καλή Ανάσταση καλό μου Ρόδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλέ μου φίλε Skroutzako
    σ'ευχαριστώ πολύ!
    Σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Lilith μου .καλά είμαι και μου λείπεις κι εσύ!
    μην φωνάζεις δυνατά,ακούω καλά!
    Καλή μου Lilith σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΧΙΑ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φιλενάδα, καλή Ανάσταση με υγεία πάνω απ' όλα!
    Να περάσεις καλά και ζεστά με τους δικούς σου ανθρώπους.
    Πολλά πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά φιλεναδίτσα
    Καλό Πάσχα με υγεία κι ευτυχία
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Greek Rose
    Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά με Υγεία και χαρά.
    Greek Rose
    Έχεις πολλές ευχές και από τη Ροζάρα που προσπαθεί ακόμα να συνέλθει από τις τόσες θαυμαστές εκπλήξεις που την παρίμεναν στο Ρίο ντε Τζανέιρο,αλλά και από το πολύωρο ταξίδι.
    Με πολλή αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Skroutzako,ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ!
    ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καίτη μου ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ!
    Χρόνια πολλά με υγεία κι ευτυχία σε σένα και την Ρόζα μας!
    Πέρασε πολυ καλά η Ρόζα γι αυτό και δυσκολεύεται
    Ας ευχηθούμε να έχει κι άλλες τέτοιες ευτυχείς συγκυρίες και να την συντροφεύεις κι εσύ!
    Με πολύ αγάπη και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. WE MISS YOUUUUUUU!!!!!!

    Ουπς! Πάλι φωνάζω! :)))

    Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλημέρα και καλό μήνα Lilith!
    kisses φωνακλού!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλημέρα και καλό μήνα Skroutzako!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΟΥ, ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ.

    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Angel καλημέρα και καλό μήνα!
    ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
    να είσαι πάντα καλά
    και να έχεις του ΘΕΟΥ τις ευλογίες !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ:))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλημέρα Skroutzako και καλή εβδομάδα!
    Με το χαμόγελο και την θετική σκέψη κάθε εποχή
    γίνεται πιο εύκολη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αγαπητη Greek Rose καλησπερα.Αν ο Χρηστος που αναφερεις ειμαι εγω,δεν μπορω παρα να σκυψω το κεφαλι και να σ'ευχαριστησω μεσα απο την καρδια μου.Αν παλι οχι,εγω σ'ευχαριστω διπλα και μονο που με διαβαζεις,μου αφιερωνεις χρονο,μοιραζεσαι τις σκεψεις σου μαζι μου.Επειδη εισαι η γνωστη-αγνωστη φιλη μου...Να εισαι παντα καλα.
    ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλησπέρα Χρήστο!
    Εσύ είσαι ο Χρήστος που αναφέρω και σε διαβάζω με ευχαρίστηση, ξέχασα το Μ!
    Μπορεί να μην έχω χρόνο να γράφω αλλά σας διαβάζω με αγάπη όλους σας
    Να είσαι πάντα καλά και να μοιράζεσαι μαζί μας το ταλέντο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή