Τετάρτη, 15 Σεπτεμβρίου 2010

Ας θυμηθούμε πως έχουμε ΨΥΧΗ



Όταν περνάς την ζωή σου δουλεύοντας,έχοντας άγχος να αποκτήσεις σπίτι,
να εξασφαλίσεις την τροφή σου,να εξασφαλίσεις ποιότητα ζωής,
να αποκτήσεις αντικείμενα που σε εξυπηρετούν
(κι αν είσαι και απαιτητικός-η
ζητάς ακόμη περισσότερα)
ξεχνάς κάποιες φορές η εντελώς κι ίσως περάσει όλη σου η ζωή ξεχνώντας
πως έχεις ψυχή.

Ξανά θυμήσου πως έχεις ψυχή και τάισε την με την τροφή
που θρέφεται η ψυχή
κι εξασφάλισε της στο σώμα σου μια κατοικία καθαρή κι απαλλαγμένη από ζιζάνια κι αγκάθια.
Εξασφάλισε της ποιότητα ζωής και δώσε της αυτό που σου ζητάει για να είσαι ευτυχισμένος-η.
Η ψυχή δεν θέλει τίποτα που να απαιτεί έξοδα.

Οι εσωτερικές παρορμήσεις που μας κάνουν να νιώθουμε όμορφα πηγάζουν από την ψυχή μας.

Κάποιες φορές σου ζητά μια βόλτα στην φύση,σε μια όχθη ενός ποταμού
η σε μια παραλία.
Μην της το στερείς,θα στο ανταποδώσει κάνοντας σε να νιώσεις ευδιαθεσία και θα σου ξεκουράσει το μυαλό.

Κάποιες φορές μπορεί να σου ζητήσει να χορέψεις κάνοντας σε
να νιώσεις ευτυχία και θα βοηθήσει το σώμα σου πολύ περισσότερο
από το γυμναστήριο.

Κάποιες φορές θα σου ζητήσει να χαλαρώσεις βλέποντας τηλεόραση ή να χαλαρώσεις σερφάροντας στο ιντερνετ
και το κάνει για να ξεκουράσεις το σώμα και το μυαλό σου.

Μπορεί ακόμα και να σε παροτρύνει να μαγειρέψεις ένα φαγητό για αγαπημένα σου άτομα
για να σε κάνει να νιώσεις χαρά που φροντίζεις για αυτά και να δώσεις χαρά σε αυτά με την φροντίδα σου.

Ακόμα θα μπορούσε να σε παροτρύνει να κάνεις μια καλή πράξη κάνοντας χαρούμενο το άτομο που θα βοηθήσεις και τον εαυτό σου.

Κάποιες φορές θα σε παροτρύνει να δείξεις τρυφερότητα στον η την σύντροφο σου και θα νιώσετε πολύ ευτυχισμένοι και οι δύο.

Η ψυχή μας ζητά μόνο και μόνο για να μας επιστρέψει στο πολλαπλάσιο την χαρά,την ευφορία και την ηρεμία.

Όταν θυμηθούμε πως έχουμε ψυχή αγαπούμε τον εαυτό μας και τους άλλους.
Η τροφή της είναι η αγάπη,η πίστη και η ευγνωμοσύνη.
Αυτά τα συναισθήματα την τρέφουν και μας τροφοδοτεί με την σειρά της
κρατώντας μας ευτυχισμένους.


Η ψυχή μας προέρχεται από την Αιώνια Πηγή και συνδέεται με την πηγή της όταν εμείς είμαστε ήρεμοι και γεμάτοι αγάπη
και η ωφέλεια μας από την σύνδεση αυτή είναι μεγάλη.
Εξασφαλίζοντας στην ψυχή μας την ηρεμία που τόσο χρειάζεται, θα καθαρίσει το πνεύμα μας,θα μπορούμε να ακούμε την φωνή της ψυχής μας
που θα μας καθοδηγεί να κάνουμε τα σωστά βήματα
και κάθε πρόβλημα του παρελθόντος θα λυθεί.


Ας θυμηθούμε λοιπόν ότι έχουμε ψυχή και πως πρέπει να την φροντίσουμε αν θέλουμε να είμαστε ευτυχισμένοι.

126 σχόλια:

  1. Έτσι ακριβώς είναι όπως τα περιγράφεις..

    η Ψυχή, θέλει ηρεμία και αρμονία για να συνδεθεί με το Όλον και την Πηγή..

    το έχω νιώσει πολλές φορές, βρισκόμενος μέσα στην Φύση και σε τόπους ενέργειας, ήσυχους και ιδιαίτερους..

    υγ: χαίρομαι που σε ξαναδιαβάζω :)

    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Ευρύνοε:)
    Αυτό που έχω καταλάβει μέσα από τα γραφόμενα σου είναι πως φροντίζεις να τρέφεται η ψυχή σου.
    Η επιστροφή στην φύση,οι ενεργειακοί χώροι και η καλή παρέα θρέφουν σωστά την ψυχή.
    Χαίρομαι που.....χαίρεσαι και σ'ευχαριστώ που με διαβάζεις!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η "ασιτία" της ψυχής, μπορεί να σε σκοτώσει πολύ πιο γρήγορα απ' ότι η ασιτία του σώματος.
    Στην ηρεμία και την γαλήνη της φύσης, έχω νιώσει πολλές φορές την ψυχή μου να με ευχαριστεί.
    Γιατί εκεί πραγματικά έρχεται σε επαφή με την Πηγή. Ανοίγει η Πηγή τις Πύλες της και επικοινωνούν.

    Χάρηκα πολύ όταν είδα ότι ανέβασες το ποστ!
    Είσαι kindred spirit και μου λείπεις πολύ όταν εξαφανίζεσαι. :)

    Φιλιά πολλά!!!

    ΥΓ: Μ' αρέσει πολύ το backround με τα σύννεφα και τον ουρανό! It's good for the soul. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Lilith
    Η ψυχή μας ζητά τροφή για να μας θρέψει κι όπως είπες είναι σημαντικότερο να τραφεί από την τροφή του σώματος.
    Όμως ξεχνάμε η παραμελούμε να την θρέψουμε με τα γνωστά αποτελέσματα.
    Μην παραπονιέσαι,είμαι ενεργή στο να διαβάζω και να σχολιάζω τουλάχιστον:)
    Σε φιλώ
    αγαπημένη μου φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλησπέρα Greek Rose...

    πόσο δίκιο έχεις! Ναι, θέλει η ψυχή φροντίδα...
    και πολλές φορές αναλωμένοι από την καθημερινότητά μας, την παραμελούμε...

    Καλή σου νύχτα & καλή σου ξεκούραση!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα και καλή εβδομάδα φίλε Skroutzako!
    Σ'ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και καλή εβδομάδα white!:)
    Έτσι είναι,οι αντιξοότητες και οι ευθύνες μας κάνουν και την παραμελούμε ενώ αν είναι προτεραιότητα μας η τροφή της ψυχής μας
    δεν θα υπήρχαν!
    Σ'ευχαριστώ και σου εύχομαι καλή και δημιουργική εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η Ψυχή μας Αγαπητή Greek Rose είναι μία από τις δύο οντότητες που αποτελούν την ανθρώπινη ύπαρξη.Η ψυχή μας είναι η έδρα των συναισθημάτων μας τα οποία και διαμορφώνουν την προσωπικότητα μας.Η εκδήλωση αυτών των συναισθημάτων και οι πράξεις μας,που είναι απόρροια των συναισθημάτων μας,κάνουν την αόρατη ψυχή μας να γίνεται ορατή,φανερώνουν τον πλούτο ή τη φτώχεια της ψυχή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρόζα καλώς μου ήρθες,
    σε είχα πεθυμήσει!
    Πολύ σοφά τα λόγια σου,γι αυτό κι εγώ μιλώ για τα συναισθήματα που τρέφουν την ψυχή μας.
    Ρόζα μου νομίζω ότι πρέπει να σκεφτείτε σοβαρά εσύ και η Καίτη να δημιουργήσετε το ιστολόγιο σας.
    Έχετε να μας δώσετε πολλά.
    Με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ Θ ΑΡΧΙΣΕΙ ΟΜΟΡΦΑ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή εβδομάδα Skroutzako!
    Με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Greek Rose

    Πήγε η ψυχή μου στη Κούλουρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Καίτη!
    Σου είπε πότε θα έρθει?:)
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα Skroutzako!
    Με υγεία κι ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητή μου Greek Rose
    Θα έρθει στις 10 του άλλου μηνός :)
    Φρεσκαρισμένη από το καθάριο αέρα του βουνού και της θάλασσας!!!

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καίτη μου,
    όταν θα έρθει φρέσκια και ανανεωμένη πες της να φτιάξει ένα blog:)
    Εύχομαι η ψυχή σου να περνάει καλά στην Κούλουρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΓΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή εβδομάδα Skroutzako!
    Με υγεία και πολλά χαμόγελα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευχαριστώ για την επίσκεψη την οποία και ανταποδίδω και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σ'ευχαριστώ Παυσανία!
    Η ευχαρίστηση είναι και δική μου!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπητή μου Greek Rose
    Eις υγείαν με ό,τι πείνουμε ακόμη και με ένα ποτήρι δροσερό νερό και
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καίτη μου στην υγειά σου!
    Εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο και δώσε σε παρακαλώ χαιρετισμούς στην Ρόζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή μου Greek Rose
    To φως της σημερινής ημέρας οδήγησε τη σκέψη μου στο έπος
    του '40 και στα ένδοξα παλληκάρια μας που έδωσαν τη ζωή τους για την απελευθέρωση της πατρίδας μας.Η ψυχή μου τρανεύει," φουσκώνει"από υπερηφάνεια και αναφωνάζει
    Ζήτω η ωραία Πατρίδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπέρα αγαπητή Ρόζα!:)
    Αυτή την ένδοξη μέρα το μυαλό όλων των Ελλήνων είναι στους ηρωικούς στρατιώτες μας με υπερηφάνεια και σεβασμό για την θυσία τους.
    Αυτά τα δοξασμένα παλληκάρια μας άφησαν παρακαταθήκη που πρέπει να την τιμήσουμε φωνάζοντας ΟΧΙ σε όποιον κι οτιδήποτε απειλεί την εθνική κυριαρχία και την ελευθερία μας.
    Ζήτω η Ελλάδα και οι Έλληνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΓΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλό μήνα Skroutzako και καλή εβδομάδα με υγεία κι ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πέρασμα μου για να μάθω νεα σου και να ευχηθώ καλή εβδομάδα για όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα Skroutzako:)
    Οι επισκέψεις σου μου δίνουν μεγάλη ευχαρίστηση!
    Καλή εβδομάδα αγαπητέ φίλε,να είσαι καλά και ευτυχισμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλή εβδομάδα Skroutzako!
    Με το καλό και με υγεία να υποδεχτούμε τις γιορτές.
    Χαίρομαι όταν σε διαβάζω:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!
    ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ ΕΣΥ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!
    ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ ΜΕ ΠΟΛΥ ΦΙΛΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα Έλεν!:)
    Εδω είμαι καλή μου και σας διαβάζω όλους με αγάπη:)
    Σε χαιρετώ με αγάπη και πολύ φιλία κι εγώ καλή μου Έλεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Skroutzako καλές γιορτές και καλά Χριστούγεννα
    με υγεία κι ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μπορεί να γράφτηκε τον Σεπτέμβρη το ποστ, αλλά είναι πολύ... Χριστουγεννιάτικο!
    "Ας θυμηθούμε πως έχουμε Ψυχή"
    Αμήν! :)))

    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, Rosie μου, με αγάπη και ζεστασιά ψυχής!

    Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αγαπημένη μου φίλη
    μου θύμησες πως έχω καιρό να γράψω
    αλλά όπως τονίζεις αυτή η ανάρτηση είναι επίκαιρη.

    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
    Lilith μου με ευτυχία!

    Πάρα πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Για μια ακόμη φορά αντιλάλησαν χαρμόσυνα οι καμπάνες των Χριστουγέννων για να μας αναγγείλουν,ότι ο υιός και λόγος του Θεού γίνεται Άνθρωπος.
    Με πολλή αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αγαπητή μου Ροζαλία
    ας ευχηθούμε το χαρμόσυνο μήνυμα να φτάσει στις καρδιές μας και να μας δυναμώσει την πίστη.
    Χρόνια σου πολλά και καλή πρωτοχρονιά!
    Με πολλή αγάπη:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΕΥΧΟΜΑΙ ΘΕΡΜΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΕΓΑ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
    ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΑΔΕΛΦΙΚΗ ΧΡΙΣΤΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλησπέρα!

    Καλή χρονιά με Υγεία και Ευτυχία να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αγαπητή μου Έλεν σ'ευχαριστώ πολύ για τις υπέροχες ευχές σου και σου εύχομαι να είσαι υγιής και πάντα ευλογημένη.
    Είθε η νέα χρονιά να είναι καλύτερη για όλους μας και για την αγαπημένη μας πατρίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αγαπητέ φίλε μου
    Ευρύνοε καλησπέρα!:)
    Εύχομαι η νέα χρονιά να είναι γεμάτη υγεία,ευτυχία και ψυχική ευφορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σ'ευχαριστώ πολύ Skroutzako:)
    Μην σε απασχολεί,έχω κάνει το ίδιο κάποιες φορές!
    Σ'ευχαριστώ που περνάς:)
    Σου εύχομαι καλή χρονιά γεμάτη ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΑΦΗΝΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλημέρα Skroutzako!:)
    Ευχαριστώ για την ζεστασιά που μου μετέδωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Aγαπητή μου Greek Rose
    Προτού μας αποχαιρετήση ο Ιανουάριος που είναι ο μήνας που δηλώνει τον ερχομό του Νέου Έτους.
    Σου εύχομαι υγεία,ευτυχία,πρόοδο και ειρήνη.Προπαντός ειρήνη για να λάμψει το άστρο της Βηθλεέμ περισσότερο και ο γεννηθείς Χριστός να εκπέμψει την αγάπη του σε όλον τον κόσμο.
    Με αγάπη και φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καίτη μου
    σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου!
    Σου εύχομαι υγεία,ευτυχία,πρόοδο και ψυχική ηρεμία!
    Είθε η νέα χρονιά να σου φέρει όσα επιθυμεί η ευγενική ψυχή σου!
    Με αγάπη και φιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΗΡΘΑ:)) ΚΑΙ ΑΦΗΝΩ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλησπέρα Skroutzako:)
    Σημασία έχει ότι ήρθες φίλε μου
    και σ'ευχαριστώ γι αυτό!
    Εύχομαι καλή εβδομάδα με ευτυχισμένες στιγμές γεμάτες χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ Ο ΜΗΝΑΣ ΜΑΡΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Skroutzako μου καλές απόκριες και καλή σαρακοστή σου εύχομαι με πολλές ευτυχισμένες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΑΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΠΩΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΗΣΥΧΑ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.
    ΑΡΓΩ ΛΙΓΑΚΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλή εβδομάδα καλέ μας Skroutzako:)
    Να είσαι καλά φίλε μου που μας θυμάσαι όλους και περνάς αφήνοντας μας την θετική σου ενέργεια και τις ευχές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Εύχομαι σε όλους μας μια ευτυχισμενη και τυχερη εβδομάδα με τα λιγότερα προβλήματα.Ευχαριστω για τα καλά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλέ μου Skroutzako
    σου εύχομαι καλή εβδομάδα με υγεία και ευτυχία!
    Σου αξίζουν τα αυτά τα καλά λόγια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλό μήνα Απρίλη.
    Να έχουμε έναν υπέροχο ανοιξιάτικο μήνα
    γεμάτο υγεία χρώματα κι αρώματα λουλουδιών!
    Ενα μήνα με διάθεση χαρούμενη και σκέψεις αισιόδοξες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλό μήνα Skroutzako!:)
    Η Άνοιξη ας κάνει την διάθεση μας χαρούμενη
    και τις σκέψεις μας θετικές κι αισιόδοξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Μιά νεα εβδομάδα ξεκινάει με ελπίδες και αισιοδοξία πως όλα θα πάνε καλά!!!!!!!
    Καλη εβδομαδα να εχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλή εβδομάδα Skroutzako:)
    Με υγεία κι ευτυχισμένες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Πασχαλινές δέξου ευχές, απο τη καρδια βγαλμένες, ολες οι μέρες της ζωής σου να΄ναι αναστημένες!
    ΚΑΛH ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αγαπημένε μας Skroytzako σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
    είθε να φτάσει το Αναστάσιμο μήνυμα βαθιά στις καρδιές μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ, Rosie μου!
    Να σου πω... ξέρεις ότι έχει αρχίσει και γίνεται λίγο σουρεάλ αυτή η κατάσταση, έτσι δεν είναι;
    Λίγο πιο πάνω στα σχόλια είναι οι Χριστουγεννιάτικες ευχές μου!!!
    Τέλος πάντων... δεν θα γκρινιάξω μέρες που είναι. :)))

    Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ Lilith μου!
    εύχομαι υγεία κι ευτυχία!
    Πολλά πολλά φιλιά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Χριστός Ανέστη
    Αγαπητή μου Greek Rose
    To Άγιο φως της Ανάστασης να ζεσταίνει τη καρδιά μας και να φωτίζει τη σκέψη μας και όλες οι πράξεις μας να καθοδηγούνται από την Αγάπη που είναι το μήνυμα της εορτής του Πάσχα της εορτής της Αγάπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Χρόνια Πολλά Greek Rose
    "Aναστάς ο Ιησούς από του τάφου
    έδωκεν υμίν την αιώνιον ζωήν
    και μέγα έλεος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
    ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥ/ΣΕΩΣ ΜΟΥ http://elefterifoni.blogspot.com/
    ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΗΝ ΝΕΑ.
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
    ΑΦΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!
    ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!
    ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Καίτη μου
    Αληθώς Ανέστη!
    Ευχαριστώ για τις υπέροχες ευχές σου!
    Είθε το μήνυμα της Ανάστασης να φτάσει βαθιά στην καρδιά μας και να μας φέρει γαλήνη κι ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. 'Ελεν μου
    Χρόνια πολλά!
    ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ!
    Έκανα προσπάθεια να σου ευχηθώ αλλά δεν έβρισκα το ιστολόγιο σου.
    Χαίρομαι που είσαι καλά και που πέρασες να μου ευχηθείς:)
    Εννοείται πως θα διορθώσω αμέσως με την νέα σου διεύθυνση!
    Σε χαιρετώ με πολλή αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ-ΥΓΕΙΑ- ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Καλη εβδομαδα να εχουμε απο αυριο και ας εχουμε* προχειρο * παντα ενα χαμογελο να το μοιρασουμε σε οσους το εχουν αναγκη. Δεν στοιχιζει τιποτα,αλλα αξίζει πολλά.
    Να εισαι παντα καλά.Αργω να περασω αλλα παντα προσπαθω να ειμαι συνεπης:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΣΕ ΚΑΛΗΣΠΕΡΙΖΩ!
    ΕΧΕΙΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ!!!
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΤΙ;
    Η ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ειχα αρκετο καιρο να περασω αλλα επανορθωνω σημερα αφηνοντας ευχες για καλη εβδομαδα.Αργησα λογω εξετασεων αλλα δεν ξεχνω τους φιλους.
    Να εισαι παντα καλα.ευχαριστω που περασεσ απο το σπιτικο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Πολύ όμορφη ανάρτηση..και τόσο αληθινή..δυστυχώς!
    Οι άνθρωποι πάντα ξεχνάνε αυτά που έχουν πραγματικά σημασία..
    Να σαι καλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Καλό μήνα Skroutzako!
    Εύχομαι να περάσεις καλά το καλοκαίρι !να είσαι υγιής και να έχεις πολλές όμορφες κι ευτυχισμένες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Καλημέρα και καλό μήνα Έλεν!
    Σου άφησα τις ευχές μου και στο δικό σου ιντερνετικο σπιτι!
    Με αγάπη και φιλία!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Καλημέρα και καλό μήνα lonely!
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για την επίσκεψη στο παραμελημένο μου ιστολόγιο!:)
    Να είσαι καλά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΛΑ.....ΣΧΕΤΙΚΑ!!!
    ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ,ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΣΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ.
    ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΟΥ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.
    ΠΟΛΛΑ ΑΔΕΛΦΙΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ-ΦΙΛΕΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Ο ΝΕΟΣ ΜΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Καλώς ήρθες Skroutzako!:)Σου έρχομαι από το μπλοκοσπιτακι σου να σου ευχηθώ από κοντά τα καλοσορίσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Έλα..!

    ένας χρόνος πέρασε πιά..

    πρέπει να ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά..

    επι-κοινωνία, κόντρα στην σκέτη κοινωνία..

    καλησπέρα και νομίζω ηρθε η ώρα να ξανα-μιλήσεις..
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ερχομαι!
    Είναι γεμάτος ο νους με πολλά και θα έρθουν στην γλώσσα και στο πληκτρολόγιο κάποια στιγμή.
    Δεν είχα προσέξει πως συμπληρώθηκε ένας χρόνος χωρίς ανάρτηση!
    Καλησπέρα Ευρύνοε!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Αγαπητή μου Greek Rose
    Πέρασα να σου ευχηθώ Καλό Φθινόπωρο και σε βρίσκω στην ίδια ανάρτηση.Εύχομαι η έμπνευση να κατέβει γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Καλημέρα αγαπητή μου Καίτη!
    Σου εύχομαι καλό Φθινόπωρο και σου υπόσχομαι
    πως θα κάνω νέα ανάρτηση!
    Είναι τόσα πολλά στο νου μου που δεν ξέρω τι να πρωτογράψω
    Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Καλημέρα αγαπητή μου Greek Rose
    Η ψυχή του ανθρώπου που σκότωσε τον συνάνθρωπο του στα χθεσινά αναρχικά συμβάντα στο κέντρο της Αθήνας είναι γεμάτη κακία και μίσος.Ο Θεός δε θέλει αυτές τις ψυχές κοντά του.Θα διώξει την ψυχή του κακού αυτού ανθρώπου και θα τη στείλει στο Διάβολο να κάνουν παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Καλημέρα αγαπητή μου Καίτη!
    Είναι τραγικό το γεγονός του θανάτου ενός συνανθρώπου μας που το μόνο που ήθελε ήταν να υψώσει ειρηνικά την φωνή του.
    Αυτοί που ευθύνονται για τον θάνατο του συνανθρώπου μας είναι ΑΨΥΧΟΙ.
    Τείνω να συμφωνήσω με όσους υποστηρίζουν πως υπάρχουν ΕΜΨΥΧΟΙ και ΑΨΥΧΟΙ.
    Δεν μπορεί κάποιος που έχει ψυχή να έχει μέσα του τέτοιο μίσος και κακία.
    Καίτη μου,αν είμασταν γεμάτοι αγάπη, η κοινωνία θα ευημερούσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Αγαπητή μου Καίτη,
    σε παρακαλώ
    δώσε τους χαιρετισμούς μου
    στην αγαπητή μου Ρόζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Aγαπητή μου Greek Rose Χρόνια πολλά
    Η Ρόζα σου ανταποδίδει τα χαιρετίσματα και σε κερνά σήμερα που γιορτάζει ένα καϊπίρινια να πίνεις στην υγειά της.Το βασικό υλικό του ποτού το έφερε από τη Βραζιλία τον περασμένο Φεβρουάριο και τώρα δεν έχει σταγόνα.Το παρασκεύασε με βότκα.Το ποτό και με βότκα έχει τη γλύκα του,αφού χρησιμοποιεί ζάχαρη στην ετοιμασία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Αγαπητή μου Καίτη,
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στην Ρόζα μας και πολλές ευχές για υγεία κι ευτυχία!
    Ευχαριστώ για το κέρασμα!
    Ρόζα,με μέτρο τα ποτά,θα χρειαστούν τον χειμώνα που μας έρχεται να πίνουμε και να ξεχνάμε την κατάντια της Ελλάδας και του λαού.
    Με πολλή αγάπη κι εκτίμηση,
    σας στέλνω τους χαιρετισμούς μου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Καλημέρα Skroutzako!:)
    Σου εύχομαι καλή εβδομάδα με υγεία κι ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Αγαπητή μου Greek Rose
    Εορτάσαμε και φέτος την εθνική μας επέτειο ευτυχώς αθόρυβα,εκτός ορισμένων εξαιρέσεων.Έτσι ώστε οι ψυχές των ηρώων μας να μην επηρεάζονται,να παραμένουν ατάραχες και να μην ξεσπά η οργή τους με άγριους ορμητικούς ανέμους και με βροντερές αστραπές.
    Με πολλή αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Αγαπητή μου Καίτη,
    με χαρά συμπεραίνω από την υπογραφή σου ότι έχεις δημιουργήσει το δικό σου ιστολόγιο!
    Έρχομαι να σε επισκεφτώ!
    Όσον αφορά τους ήρωες μας η ψυχές τους θα μείνουν για πολύ καιρό ακόμα ατάραχες με τόση ησυχία που επικρατεί!
    Με πολλή αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΚΕΡΙΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΛΙΑ ΣΚΟΤΑΔΙ.
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
    ΠΗΡΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΩ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΔΙΚΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΑΤΟΜΑ ΕΒΑΛΑ ΚΛΗΡΟΥΣ. ΠΕΡΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ :) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ .ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΛΗΡΩΘΗΚΕΣ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Αληθώς Ανέστη!Χρόνια πολλά!
    Skroutzako με τιμά τοπ βραβείο σου και σ'ευχαριστώ πολύ!
    Να είσαι καλά να μας κάνεις χαρούμενους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΚΑΙΡΟ ΕΙΧΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΝΟΡΘΩΝΩ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΚΡΕΜΑΣΕΣ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ηρθε ο καιρος να σας αφησω για λιγο για το καλοκαιρι.Φορεστε το ομορφο χαμογελό σας και πάρτε μαζι την ομορφότερη διάθεση οπου και αν πάτε.Ας διώξουμε για λίγο τα πράγματα που μας στενοχωρούν και ας απολαυσουμε ένα ησυχο καλοκαίρι.ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΒΡΩ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Skroutzako,
    εύχομαι να περάσεις τις διακοπές σου με υγεία,καλή διάθεση και καλή παρέα !
    Να είσαι καλά και να μας έρθεις ανανεωμένος και ευδιάθετος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Υστερα απο αρκετη απουσια καλοκαιριου περνώ απο τους φιλους να μαθω νεα τους και να ευχηθω για το νεο μηνα.Μακάρι αυτός ο μήνας να είναι όμορφος , γεμάτος με τύχη και πολλά χαμόγελα γιατί χρειαζόμαστε κάθε σταγόνα θετικής ενέργειας!Καλό μας μήνα λοιπόν με υγεια πανω απ όλα και καλο φθινοπωρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Περνω οπως παντα για να ευχηθω να εχεις εναν ομορφο μηνα απο αυριο με υγεια -χαμογελα και λιγοτερα προβληματα.Να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. περασα να αφησω μια καλησπερα.Ολα καλα;Δεν εκανες νεα αναρτηση οπως εγραφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Aγαπητή μου Greek Rose μύρισε Φθινόπωρο η γη με την βροχή.Τα πρωτοβρόχια είναι γεγονός.Η υγρασία μας κρατά το βράδυ στο σπίτι.Να μια καλή ευκαιρία να συνεχίσουμε τα σχόλια για την ΨΥΧΗ μέσα από τις γραφές των αρχαίων προγόνων μας.Μια άλλη μέρα όμως για τώρα ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Οπως παντα περνω οταν μπορω να αφησω μια καλησπερα.Να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Εύχομαι αυτός ο μήνας να είναι καλύτερος και να μας χαρίσει πολλά πριν εκπνεύσει το 2012. Να μας χαρίσει όμορφες στιγμές, υγεία σε όλους μας και ψυχική ηρεμία.Ας ξεκινησουμε λοιπόν, ένα αισιόδοξο ταξίδι γεμάτο από θετικές σκέψεις στην βάρκα του Δεκέμβρη και εύχομαι ο προορισμός να είναι μοναδικός ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Greek Rose.Εύχομαι ο γεννηθείς Χριστός να ξαναγεννιέται κάθε μέρα στις καρδιές μας,χαρίζοντας μας τα αγαθά της ανθρώπινης αξίας.Την αγάπη,την ειρήνη,την ηρεμία,την πνευματική ωριμότητα, να πορευθούμε το Νέο Έτος,που υποδεχόμαστε σε λίγες μέρες με χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ας αφηνουμε την πόρτα της ζωης ανοιχτη μονο στα χαμογελα.Καλη εβδομαδα να εχεις. Αργω μερικες φορες να περασω αλλα δεν ξεχνω τους μπλοκοφιλους :)Καλη χρονια με υγεια αφου δεν τα εχουμε πει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Αγάπη μου Greek Rose
    Έφθασα με την ψυχή στο στόμα από το τρέξιμο, εννοείται, να σου ευχηθώ Καλή Χρονιά.Δεν είναι αργά και για τούτη την ευχή.Ο Ιανουάριος,ο πρώτος μήνας του Νέου Έτους πέρασε.Βρισκόμαστε στις δεκατρείς ημέρες του δεύτερου μήνα του Φεβρουάριου. .Κατά τα άλλα συμφωνώ,όπως πάντα,με την Καίτη και επιπλέον εύχομαι οι Απόκριες του 2013 να είναι Καλές.Δεν είναι ενωρίς να σου ευχηθώ ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Greek Rose μου
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
    Μη μου πεις ΑΛΗΘΩΣ γιατί δεν το βλέπω.
    Οι αδικίες πάνε κι έρχονται ανά τους αιώνας των αιώνων.
    Αν...θα τους είχε βάλλει στη θέση τους...αλλά δεν...
    μπορεί ούτε Εκείνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα .Ειχα καιρο να περασω γιατι παρουσιαστηκα στον στρατο.Οταν θα μπορω θα ερχομαι απο εδω Δεν ξεχνω τους φιλους.Να εισαι παντα καλά και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ειχα πολυ καιρο να ερθω απο εδω.Δεν ξεχνώ ποτέ τους μπλοκόφιλους και ετσι περνάω σήμερα για ν αφησω πολλές ευχες για εναν ομορφο μηνα.Καλο καλοκαιρι να περάσεις * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Στην αγαπημένη Greek Rose και σε όλη την παρέα
    ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
    Με αγάπη
    ΡΟΖΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ο Θεός έκλεισε την ευφυϊα μέσα στην ψυχή και την ψυχή την έκλεισε μέσα στο σώμα.
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
    Καιτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ο Θεός έκλεισε την ευφυία μέσα στην ψυχή και την ψυχή έκλεισε μέσα στο σώμα.
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  119. Αφίσαμε το άρωμα της ψυχής μας εδώ,πάνε τώρα τρία χρόνια και τρεις ημέρες.
    Εύχομαι,όπου και αν ευρίσκεσαι να είσαι καλά,γερή,ευτυχισμένη και χαρούμενη
    Με αγάπη
    Ρόζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. (✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
    ░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆Απολυθηκα και γυρισα στη γειτονια.Εισαι καλα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Που χαθηκες;;;;;;;;¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια ετσι και φετος περναω και απο εδω να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ισως μπεις και δεις το σχολιο μου Ευχομαι να εισαι καλα Σταματησες πλεον να γραφεις.
    Υγεια πανω απ ολα!!!!
    Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
    ˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή